Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
peerke1967
Mountainbiker
Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build

Post by peerke1967 »

And let there be love and peace in this "Hostile Environment"
Zondag lekker biken in Lichtert jiha :bounce: :bounce: :bounce:
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Amen :-({|=
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

[quote="Trekboy"]Is het echt niet mogelijk dat zo iemand als DENTENISSER uit deze forum wordt gezwierd ???

Deze persoon zaaid alleen maar ellende en frustratiets waar iedereen kotsmisselijk van wordt.

Hij moest zich schamen en een driewielerke kopen !!!!!!!!!!!!!!!!
Al wat met MTB te maken heeft brengt hij ten schande !!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>[/quote
"zaait"....dumb@ss...goe geprobeerd mannen :-D :-D
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

2.000 man en vrouwen, alé lua,

Da's pas goe nieuws !!!!!!!!!!!!!!!!

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: kramp in mijne vinger :^o
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Trekboy wrote:Is het echt niet mogelijk dat zo iemand als DENTENISSER uit deze forum wordt gezwierd ???

Deze persoon zaaid alleen maar ellende en frustratiets waar iedereen kotsmisselijk van wordt.

Hij moest zich schamen en een driewielerke kopen !!!!!!!!!!!!!!!!
Al wat met MTB te maken heeft brengt hij ten schande !!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
oei, chevauxke heeft vriendjes .tijd om jullie kenbaar te maken he mannen !!! :lol: 8) 8) 8) 8)
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

2chevauxke wrote:
dentennisser wrote:
2chevauxke wrote: =D> =D> Applaus voor jezelf. Als je het forum naleest, zul je direct zien wat voor iemand jij bent. Denk jij te weten hoe ik fiets en wat mijn IQ is? Doe dan maar mee aan het 6de zintuig. Ik ben trouwens rond 8u30 aan de inschrijving zondag, je mag gerust meerijden. Hopelijk tot zondag talenknobbel.
Pff whatever ventje, het is voor iedereen duidelijk onderhand wie hier als eerste een idiote quote heeft geschreven die totaal ongepast was op de vraag die ik had gesteld. Ik ga het daar bij houden en zal vooral zelf wel kiezen wanneer ik vertrek.
Ik zal er ene opdoen om"t goed te maken. Ik zal een pintje betalen aan de inschrijving. Als je dan klaar bent met den tt moet je enkel je naam zeggen aan de bar en je krijgt je pintje. (GW)
haha grappig... :-) deal...
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Pak me langs achter tennisser, please !!!!!!!!!!!!
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Tennisboy, Fuck me please!!!

You litle greeeeeezeeeeeeee !!!!!
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Oei nu gaat het echt de verkeerde kant op :-D
Twas een goei grap za mannen, jullie zijn erin geslaagd om mij op mijn paard te krijgen. Proficiat daarvoor. Gelukkig echter ben ik taalvaardiger dan jullie allemaal samen dus dat compenseert voor mij ruim voldoende...piggyboys =D> =D> tot de zondag he mannen :-D
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

Trekboy wrote:Tennisboy, Fuck me please!!!

You litle greeeeeezeeeeeeee !!!!!
Tis "little" dumb@ss, alweer slechte punten !! [-X
Post Reply