gewoon een naaldje pakken en in prikken , blaasje weg
en goed verwarmen met de haardroger
folie op autoramen plaatsen
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- kennytuning
- Mountainbiker
folie uitsnijden op buitenkant van de ruit, wel rekening houden met rubbers of dergelijke...(voor vaste ruiten)
binnenkant van de ruit besproeien met zeepsopje
dan van t midden van de ruit naar de buitenkanten folie tegen de ruit drukken met plastieken of rubberen plamuurmes (of iets dergelijk)
zo heb ik het al paar x gedaan en toch geen blaaskes gehad...
binnenkant van de ruit besproeien met zeepsopje
dan van t midden van de ruit naar de buitenkanten folie tegen de ruit drukken met plastieken of rubberen plamuurmes (of iets dergelijk)
zo heb ik het al paar x gedaan en toch geen blaaskes gehad...
-
stevenvangassen
- Mountainbiker
Post by stevenvangassen »
Ik heb het ook al eens zelf uitgevoerd op een vito. Lukt inderdaad wel maar je moet toch een beetje oppassen om blaasjes of plooitjes te voorkomen. Je zal altijd wel het verschil zien tussen een folie die professioneel geplaatst is en eentje dat je zelf geplaatst hebt, maar ja, het verschil in je portefeuille zal ook wel duidelijk zijn hé.
Veel zal ook wel afhangen van de kwaliteit van de folie die je koopt maar daarvoor is het bij mij te lang geleden, misschien kunnen anderen je daarvoor wel een goede link aan de hand doen.
Veel zal ook wel afhangen van de kwaliteit van de folie die je koopt maar daarvoor is het bij mij te lang geleden, misschien kunnen anderen je daarvoor wel een goede link aan de hand doen.
-
jocca
- Kerstman
- Location: een met wat alu, carbon, rubber en nog het een en ander
als je echte verduisteringsfolie gebruikt is dit een polyester folie en die kan je niet gemakkelijk kleven.
Je moet de folie aan de buitenkant netsnijden, aan de buitenkant moet je die ook al reeds verwarmen en vormen naar de vorm van het raam zelf.
Daarna de backing volledig verwijderen, water met wat zeepsop in en kleven maar. Telkens van binnen naar buiten wrijven.
Je moet de folie aan de buitenkant netsnijden, aan de buitenkant moet je die ook al reeds verwarmen en vormen naar de vorm van het raam zelf.
Daarna de backing volledig verwijderen, water met wat zeepsop in en kleven maar. Telkens van binnen naar buiten wrijven.