Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
viking
Mountainbiker

Post by viking »

MTBSDVD83 wrote:
viking wrote:
MTBSDVD83 wrote:Volgende week nog eens een toerke meepikken in Antwerpen, nu nog de keuze maken :wink:
Vorig jaar in Schilde gereden maar ook zeer positieve commentaren gelezen over deze tocht.
Wat mogen we hier allemaal verwachten?? Veel Bos!! Veel single-tracks!! Zandstroken!!

Filmpje ziet er al veel belovend uit :bounce: :bounce:

Graag wat meer info voordat we de verplaatsing van 130 km maken.
Beste vriend biker Wortegem-Petegem voor ons een eer om u te mogen ontvangen, wees gerust wij hebben Single-tracks, zand, heuveltjes voetwerk en ja een zeer gevarieerd parcours.
Wij zullen ook nooit een andere TT afbreken wij weten wat de organisatie's ervoor moet doen! maar dat we beweren een echter MTB tocht te hebben uitgestippeld dit kunt u lezen aan de reactie van verleden jaar.
Dus ge zult uw 130 km verplaatsing niet beklagen. :roll: :lol: =P~
Als de weergoden een beetje meezitten zondagmorgen mag je ons (2 man) verwachten, We kijken er alvast naar uit. :bounce:
Altijd benieuwd naar iets nieuws --> Kunnen mss nog iets bijleren of verbeteren voor onze tochten.

Is er bewaakte fietsstalling??
Parkeergelegenheid??

En al da gezaag over bloso of nie, als je de streek beu bent, doe zoals wij en zoek eens een ander regio op #-o
Natuurlijk is er parking gewoon het sportcentrum binnen rijden, blijven rijden tot aan de parking wachters, zij gaan u zeker perfect begeleiden.
Aan de inschrijving is fietsbewaking! en wij hebben uniek twee lokalen om iets te drinken, deze liggen tegen elkaar maar er is geen deur dus buiten dan binnen.
Ene laat jullie niet gek maken door geen of veel Bloso wij hebben een verrassend parcours. Ik vermoed voor de echte TT rijders een droom!
:-$
cube_1
Mountainbiker

Post by cube_1 »

@ tennisser zit wel wa bloso in ma valt goe mee.
Vorige jaren hier ook gereden en dik in orde =D>
Als ik 's zondags ergens nen toertocht gaan doen wil ik ook nie ergens een afgepijld blosotochtje gaan doen, da kunde in de week ook.
Dan kan iedereen nen toertocht inrichten.
Maar as deze in combi is mee vele stukken prive of andere paden ist voor mij goe.
Zal dus hier in Lichtert zeker aanwezig zen. :-D
Da gaa daar om half negen nog plezant worde aan de inschrijving !!!
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

cube_1 wrote:@ tennisser zit wel wa bloso in ma valt goe mee.
Vorige jaren hier ook gereden en dik in orde =D>
Als ik 's zondags ergens nen toertocht gaan doen wil ik ook nie ergens een afgepijld blosotochtje gaan doen, da kunde in de week ook.
Dan kan iedereen nen toertocht inrichten.
Maar as deze in combi is mee vele stukken prive of andere paden ist voor mij goe.
Zal dus hier in Lichtert zeker aanwezig zen. :-D
Da gaa daar om half negen nog plezant worde aan de inschrijving !!!
ik denk het niet... :-D allé dan bedankt voor de info, ik zal er zijn. Jij zegt wat ik denk maar er zijn er hier die er anders over denken.
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

CENSUUR 4
Last edited by dentennisser on Sat 18 Feb 2012 17:39, edited 1 time in total.
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

@foerske
foto's uploaden naar volgende link: http://tinypic.com/
na de upload verkrijg je een link om te plaatsen naar forum --->cut en paste in je te plaatsen bericht.

Je webmaster :wink:

Image
Image
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

foerske wrote:
2chevauxke wrote:
dentennisser wrote: Hey belachelijke snul, spijtig dat ik een paar dagen ben weggeweest dat ik pas nu kan reageren op uw ,zoals alle vorige, debiel bericht. Twas maar een vraag naar de organisatie toe he paljas dus moei u niet. Gewoon je bek dichthouden, ik converseer niet met randdebielen als jij !!! 8)
=D> =D> Applaus voor jezelf. Als je het forum naleest, zul je direct zien wat voor iemand jij bent. Denk jij te weten hoe ik fiets en wat mijn IQ is? Doe dan maar mee aan het 6de zintuig. Ik ben trouwens rond 8u30 aan de inschrijving zondag, je mag gerust meerijden. Hopelijk tot zondag talenknobbel.
Ik stel voor dat jullie nu ophouden met gissen wie de slimste of best gebekte is, want het boeit niet ... het stelt me teleur, we proberen een mooie en gezellige toertocht te organiseren, dus kom op! Kom gezellig zondag fietsen en drink achteraf rustig samen een pint. Eén ding hebben jullie alvast gemeen en dat is de liefde voor de mtb-sport.
spot on...tot zondag !! :-D
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Een paar jaar geleden reed ik op een zaterdagnamiddag een TT met start te Achterlee. M'n bikemaat Robert en ik vertrokken als aller-aller-allerlaatste deelnemers . De uitpijlers gingen ons 15 minuten voorsprong geven en dan pas beginnen met het weghalen van de pijlen. Na een 15-tal kilometers werden we een mooie, zeer lange singel in lusvorm opgestuurd, net op de plaats waar een groep scouts aan het spelen was. Na een uur komen Robert en ik tot de constatatie dat we voor een tweede keer over hetzelfde parkoers passeerden #-o . En inderdaad, we passeerden opnieuw dezelfde scoutsgroep :evil: . Hun gegrinnik sprak boekdelen :oops: . Maar ! Ondertussen waren de uitpijlers gepasseerd. Alle pijlen weg ! En vind maar eens sporen op de droge bospaden :cry: !
Welnu, nooit zijn we zo gelukkig geweest dat de TT het Bloso-parkoers volgde :drunk: . De bevoorrading was ondertussen ook al opgeruimd, maar in de kantine van Achterlee werden we als verloren zonen ontvangen !

Moraal van het verhaal :
- vroeger vertrekken,
- opletten voor scouts (die niet altijd oude knarren over straat helpen),
- rij TT's die de Bloso-route volgen als je voor het donker moet thuis zijn !
2chevauxke
Mountainbiker

Post by 2chevauxke »

Ik zal er ene opdoen om"t goed te maken. Ik zal een pintje betalen aan de inschrijving. Als je dan klaar bent met den tt moet je enkel je naam zeggen aan de bar en je krijgt je pintje.
Last edited by 2chevauxke on Sat 18 Feb 2012 14:39, edited 1 time in total.
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

@offshore ---> neem eventueel ook een noodnummer mee aan de inschrijving als deze voorhanden is, en onthoudt onderweg het nummer van de pechtzone waarin je zich ongeveer bevindt. En dan maar hopen op hulp [-o<
Trekboy
Mountainbiker

Post by Trekboy »

Is het echt niet mogelijk dat zo iemand als DENTENISSER uit deze forum wordt gezwierd ???

Deze persoon zaaid alleen maar ellende en frustratiets waar iedereen kotsmisselijk van wordt.

Hij moest zich schamen en een driewielerke kopen !!!!!!!!!!!!!!!!
Al wat met MTB te maken heeft brengt hij ten schande !!!!!!!

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Post Reply