Merida Matts TFS 500

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Inderdaad 't moet hier allemaal carbon zijn of ge telt niet mee ... thx
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

kennytuning wrote:Inderdaad 't moet hier allemaal carbon zijn of ge telt niet mee ... thx
Ma huu das toch niewaar? Snobisme isser zeker, maar dat hebt ge toch overal; waarom kopen mensen ne Audi A8 ipv ne Nissan Micra?
Vele mensen hier zijn gewoon gefrustreerd omdat ge in uw ander topic aankoopadvies vraagt om da daarna dan volledig te negeren en dan te doen of ge het allemaal beter weet.. Terwijl ge een beginner ZIJT.. Daar kunt ge toch nie rond ofwel? #-o
Steeds jeugd afbreken?? Heb ik eigenlijk nog niet zoveel van gevoel ze makker :).

Staf (18 jaar :-D )
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Ik heb geen aanschafadvies gevraagd : ik zei gewoon "opvolger is..." Waarna de rest is beginnen zeveren ...
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

kennytuning wrote:Ik heb geen aanschafadvies gevraagd : ik zei gewoon "opvolger is..." Waarna de rest is beginnen zeveren ...
Veel gezever is daar ni aan ze..
Ge maakt echt veel kans op nekpijn, schouderpijn,.. asge op ne te grote fiets rijdt.. Ze bedoelden wel iets met dat 'gezever', en door erop te overreageren en te doen alsof ge alles dervan afweet komde zeker nooit van hun gezever vanaf ze..
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

Ik weet het wel , maar ik heb eerst alles goed getest , en ik heb geen last ... :wink:
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

kennytuning wrote:Ik weet het wel , maar ik heb eerst alles goed getest , en ik heb geen last ... :wink:
Hebt ge al langer dan 3 uur aan een stuk op diene fiets gezeten? Dan krijgt ge last..
kennytuning
Mountainbiker

Post by kennytuning »

nee, nog niet 2u max.
Kzal straks eens een goed ritje gaan doen
TomFeyaerts
Mountainbiker

Post by TomFeyaerts »

get a room you two :wink:
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

TomFeyaerts wrote:get a room you two :wink:
Dude laatet uit :lol:
Keb al genoeg stress aan die stomme unief :p
Coucke
Mountainbiker

Post by Coucke »

kennytuning wrote:Whatever , ik begin die zever hier eigenlijk een beetje beu te worden...
Ik zit er goed op , rijd er graag mee , hebben jullie daar last van ? Nee toch. Wees nu eens gewoon positief ipv steeds maar beginnende mountainbikers af te breken , geen wonder dat er hier weinig jeugd zit. Jullie jagen ze allemaal weg! En dan is het van "De jeugd heeft geen interesse meer in sport"...
Ik zit nog in de categorie "de jeugd". Breken ze mij af? Neen :wink:
Ze willen gewoon goede raad geven, ik ben ook 185 cm groot en ben ook nog in de groei, ik rij met een 20inch. Een 22 zou veel te groot zijn.
Locked