Do 16/02/2012 Belsele :: Veldtoertocht Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
opeensbe
Mountainbiker

Post by opeensbe »

mrlecleir wrote:Bedankt voor jullie komst. Hierbij wil ik ook iedereen bedanken die ons van dicht of ver heeft geholpen bij de realisatie van dit gebeuren. Het is niet meer gemakkelijk om een dergelijke mtb-tocht te organiseren. Vandaag toch veel blije gezichten gezien, dit is voor ons een teken dat we behoorlijk werk hebben geleverd. Nog veel bikegenot.
Hier ook komen fietsen met mijn echtgenote.
Wij onthouden:
-zeer sympathieke organisatie. Met enkelingen zoiets realiseren is niet niks.
-goede bepijling. Wel even wennen aan "kalk"afpijling. Dus af en toe naar beneden kijken.
-perfekte bevoorrading met zéér lekkere, verse soep mét veel balletjes. Als je niet oplet ben je "bijgekomen" na de rit... :-D
-afspuitstand... hoeveel lansen waren daar eigenlijk ? =D> De brandweer zou jaloers zijn.
-tot volgend jaar en dikke merci !
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

Hartelijke dank aan Tony en Dirk die quasi helemaal alleen voor een heel leuke donderdagtocht hebben gezorgd.
Zo'n enthousiaste mensen moesten er meer zijn !
tonydegekkepony
Mountainbiker
Location: am.eagle taem-issue/fi'zi:k gobi/sram XO/reba/gobi/nobbynic/HS33 EVO2/crossmax XL

Post by tonydegekkepony »

Alleen waren we niet ,
ik wens bij deze zeker en vast een dankjewel te geven aan de stille krachten zoals Wouter en Gino , die onze tocht mee hebben gemaakt tot wat hij vandaag was ,
want niet alles was wat het leek
we hebben met enkele weliswaar kleine interventies (politie-taal sorry) kunnen vermijden dat alles in de soep draaide :wink:

Desalniettemin , bedankt aan iedereen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

ben hier ook van start gegaan!!Heb nie echt kunnen genieten van mijn tocht door een pijnlijke onderrug :cry: nergens geen power kunnen steken en serieus afgezien.Ben dan ook afgedraait aan de 30 km,die er bij mij toch een 35 waren.Leuke bosstukken en toffe wegeltjes,goede bevoorading met mooie redbull-girls en een warme douche.Het viel me ook op dat er hier een mix was van Vlaamse dialecten :wink: onder andere Gella Vandecavije zorgde voor de West-Vlaamse noot!! :wink: proficiat met jullie organisatie op een doordeweekse dag =D> Bij leven en welzijn neem ik volgend jaar er graag terug een dag verlof voor,en dan liefst nog met een meewerkende rug!! [-o< groeten,
dingo 8)
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Gisteren een toffe rit gehad die door enkele fanatiekelingen in elkaar gestoken werdt. Dat stukje dijk deet wel goed aan de beentjes eens geen zuig grond te moeten aanvoelen die het tempo er voledig uit haalde.
Zeker tot volgend jaar
Magi
Mountainbiker
Location: Ne zwarten, vond ik mooi...daarom, maar toch een specialized!

Post by Magi »

was weer de moeite om af te komen,
bedankt aan inrichters en medewerkers,
komen volgend jaar terug voor 3e deelname
tot de volgende
louis
thomas B
Mountainbiker

Post by thomas B »

Waar kunnen de foto's van vorige editie bekeken worden?
marc vanomobilbiker
Mountainbiker

Post by marc vanomobilbiker »

Het was weer gezellig en zoals altijd hadden de afwezigen ongelijk.

De eerste keer terug op de MTB en het DEUGD :bounce: :bounce: :bounce:

De eerste 50 km werden vlot afgehaspeld waardoor de kleine lus ook nog eens werd gereden. (De tweede keer heb ik het sompige stuk aan het Wijnveld er van tussen gelaten)

De soep heeft me heel erg gesmaakt en nogmaals proficiat wat de Sint-Niklase Die Hards in elkaar hebben gestoken. Het is niet simpel om met een beperkt aantal mensen zoiets moois in elkaar te steken.

De Mechelaars waren blij en ik heb thuis afgeklokt op 98 km.
Post Reply