Zo 19/02/2012 Opoeteren
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Wij ook, Saiko en ich, hebben daar in de buurt geploeterd, maar het zal naar een richting gaan: tegen vrijdag en zaterdag, zullen de ijsvlakken verdwenen zijn en het teveel aan water ook...Nu zit er onder de waterplassen nog bevroren grond, het houd het water aan het oppervlakte. Dusse geen RaRa's en RoRo's gebruiken se....
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
Graag gedaan.leikepej wrote:De film gemaakt door De Dabbers van vorig jaar waarvoor dank, vind je op
http://www.dabbers.be./20110220-MTB-toe ... Dorne.html
We zullen ook dit jaar weer met een delegatie afkomen en filmen.
www.dabbers.be
-
leikepej
- Mountainbiker
Heb vandaag 65 km gedaan. Tegenover dinsdag (ijswater) lag het er vandaag zeer goed bij
. Het was wel zompig en op plaatsen of mijn rem opstond, maar dat is normaal na zo een vriesweer. Het was goed te rijden en het wordt alleen maar beter tegen zondag. Door de werken in Bergerven heb ik die lus aangepast zodat we daar geen last van zullen hebben. Op andere plaats lus bijgemaakt zodat de afstanden niet zullen afwijken.
Leon
Leon
-
leikepej
- Mountainbiker
Rond de 16 km. de bevoorrading is op 25 km - voor jou nog 9 km. Opitter is in de langste afstanden (50-40 km). Als je korter wil rijden dan de 40 km dan moet je vanaf Volmolen splitsing 26 km volgen(dan kom je nog op 36 km tot Opitter). Anders is het 40/50 km.Koekwous wrote:In welk deel van de tocht bevind ik me als ik in opitter op't parcour inpik,enkel de grote toer en is het in't begin of op't einde van de tocht???
Ik kom namelijk van bree dus is't handigste als ik vanuit opitter de tocht volg,dan inschrijf en zo de tocht verder rij tot opitter...
Leon
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Vandaag ook hier en daar gereden, en inderdaad, het word alleen maar beter, hoe ouder hoe beter, zoals wijn
De grote ijsplassen zijn omgetoverd tot plassen die, als het weer zo blijft zoals het is, zo goed als verdwenen zullen zijn, wel, het zal geen SAHARA worden...
Tot zondag ....
De grote ijsplassen zijn omgetoverd tot plassen die, als het weer zo blijft zoals het is, zo goed als verdwenen zullen zijn, wel, het zal geen SAHARA worden...
Tot zondag ....