Zo 19/02/2012 Lichtaart :: Mountainbike Tourtocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
smalle13
Mountainbiker

Post by smalle13 »

Kan ik ergens in Herentals inpikken of komt deze tocht hier niet???
foerske
Mountainbiker

Post by foerske »

smalle13 wrote:Kan ik ergens in Herentals inpikken of komt deze tocht hier niet???
De toer passeert in Herentals... oversteek aan 't spoor onderaan kruisberg kant kerkhof.
viking
Mountainbiker

Post by viking »

Awel ik zou eens graag willen weten of dat dat nu echt is of niet ? :bounce: ](*,) #-o
pomper
Mountainbiker

Post by pomper »

Bartolini wrote:
Hanzzer wrote:@ pomper , ik bedoel met RR wel Rocket Ron gij waarschijnlijk Racing Ralph
Ik heb ook Racing Ralphs voor en achter, kheb nog nooit andere buitenbanden gestoken voor gelijk welke ondergrond (stof, los zand, bosgrand, modder, sneeuw, ijsplekken). Nog nooit problemen gehad met deze banden, enkel de druk wordt wa aangepast naar de omstandigheden, maar das alles. Het zijn tenslotte de benen die het moeten doen :P[/quote

mag ik u vragen met welke bandendruk u rijd in los zand,sneeuw, harde ondergrond en modder tis om een gedaht te hebben ik weeg ongeveer 100 kilo(der is al 30 af )dank zij het fietsen
forrest
Mountainbiker

Post by forrest »

@pomper ik heb schwalbe rr liggen zowel voor als achter of is da ni aan te raden ken weinig van banden ben nog ni echt lang aan het moutainbiken
kan iemand mij advies geven
ik dank u[/quote]

ik denk in deze streek is dit voldoende. ik rij nu met noby nic, voor en achter, dit geeft meer grip. het ideale voor nu is, volgens mij; vooraan noby nic en achteraan racing ralph. ik weeg 90 kg en doe van voren 1,7 à 1,8 bar en vanachter ong. 2,2 bar met binnenbanden.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

viking wrote:Awel ik zou eens graag willen weten of dat dat nu echt is of niet ? :bounce: ](*,) #-o
ikken ook =P~
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

viking wrote:
MTBSDVD83 wrote:Volgende week nog eens een toerke meepikken in Antwerpen, nu nog de keuze maken :wink:
Vorig jaar in Schilde gereden maar ook zeer positieve commentaren gelezen over deze tocht.
Wat mogen we hier allemaal verwachten?? Veel Bos!! Veel single-tracks!! Zandstroken!!

Filmpje ziet er al veel belovend uit :bounce: :bounce:

Graag wat meer info voordat we de verplaatsing van 130 km maken.
Beste vriend biker Wortegem-Petegem voor ons een eer om u te mogen ontvangen, wees gerust wij hebben Single-tracks, zand, heuveltjes voetwerk en ja een zeer gevarieerd parcours.
Wij zullen ook nooit een andere TT afbreken wij weten wat de organisatie's ervoor moet doen! maar dat we beweren een echter MTB tocht te hebben uitgestippeld dit kunt u lezen aan de reactie van verleden jaar.
Dus ge zult uw 130 km verplaatsing niet beklagen. :roll: :lol: =P~
Als de weergoden een beetje meezitten zondagmorgen mag je ons (2 man) verwachten, We kijken er alvast naar uit. :bounce:
Altijd benieuwd naar iets nieuws --> Kunnen mss nog iets bijleren of verbeteren voor onze tochten.

Is er bewaakte fietsstalling??
Parkeergelegenheid??

En al da gezaag over bloso of nie, als je de streek beu bent, doe zoals wij en zoek eens een ander regio op #-o
tronn
Mountainbiker
Location: Cannondale Scalpel World Cup 2019 -Stevens Team Carbon Cyclocross-Look 595-LTK23 29er

Post by tronn »

Mtbker13 wrote:
aaron19121986 wrote:Is deze tocht te doen met een cyclocros ?
( kwa hoogtemeters )
@ Aaron , deze tocht is zeker te doen met de cyclocros fiets! :lol:
Aan veel hoogtemeters ga je in en rond Herentals niet komen ...
Op een paar molshopen na is 't vlak te noemen... Dus met de cx ga je daar zeker problemen hebben.... integendeel :wink:
pomper
Mountainbiker

Post by pomper »

forrest wrote:@pomper ik heb schwalbe rr liggen zowel voor als achter of is da ni aan te raden ken weinig van banden ben nog ni echt lang aan het moutainbiken
kan iemand mij advies geven
ik dank u

ik denk in deze streek is dit voldoende. ik rij nu met noby nic, voor en achter, dit geeft meer grip. het ideale voor nu is, volgens mij; vooraan noby nic en achteraan racing ralph. ik weeg 90 kg en doe van voren 1,7 à 1,8 bar en vanachter ong. 2,2 bar met binnenbanden.[/quote]

dank u ga ze laten liggen dan en iets meer druk zetten zit maar op 1,6 voor en 1,8 achter
dentennisser
Mountainbiker

Post by dentennisser »

CENSUUR 1
Last edited by dentennisser on Sat 18 Feb 2012 17:35, edited 1 time in total.
Post Reply