Hopelijk valt het parcours hier mee want ben hier nog nooit komen rijden.
Za 18/02/2012 Knesselare :: VTT Slothappening
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
startertje
- Mountainbiker
Post by startertje »
in oktober ook deze vtt gereden en je moet enkel opletten aan het hotel waar je de grote baan oversteek, voor de rest van de rit geen problemen,de sporthal ligt nu een maal aan de andere kant van de express weg, tijdens de ronde van vlaanderen of andere ritten moet je ook grote banen oversteken, en dan hoor je niemand klagen, zelf uitkijken is de boodschap, het is trouwens geen wedstrijd hé, single treks en hoogtemeters hoef je niet te verwachten in het drongengoed,voor iedereen is deze tocht leuk om te fietsen ( echte vtt bikers of gelegenheids bikers )
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Ik vind dat nu niet zo gevaarlijk, als iedereen wacht aan de stoplichten kan dat toch geen probleem zijn ??Christ D. wrote:De bikers tot 4X toe langs de gevaarlijke N44 sturen is NOT DONE !! Er zijn betere en vooral veiligere oplossingen , aan de organisatie : doe eens de moeite om deze passages eruit te halen aub !!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
betonboerke wrote:Ik vind dat nu niet zo gevaarlijk, als iedereen wacht aan de stoplichten kan dat toch geen probleem zijn ??Christ D. wrote:De bikers tot 4X toe langs de gevaarlijke N44 sturen is NOT DONE !! Er zijn betere en vooral veiligere oplossingen , aan de organisatie : doe eens de moeite om deze passages eruit te halen aub !!Of toch ? Ben niet van het bestuur, wel van Knesselare, het is nu eenmaal zo, Knesselare wordt doormidden gesneden door de N44.
Ja ik moet mijn woorden intrekken, vandaag gezien dat het inderdaad oversteken is aan het Hotel Eikenhof, levensgevaarlijk !!!!
AAN HET BESTUUR: DAT KUNNEN JULLIE TOCH WEL OPLOSSEN DOOR VERDER DOOR TE RIJDEN NAAR DE STOPLICHTEN !!!!!
- BOB DE STOEMPER
- Mountainbiker
Post by BOB DE STOEMPER »
Voorbije jaren hebben ze daar assistentie gekregen van de lokale politie, ik weet niet als het deze keer ook zo is.
Maar als je met verstand rijdt, steek je over als de weg vrij en veilig is of niet soms?
Maar als je met verstand rijdt, steek je over als de weg vrij en veilig is of niet soms?
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
BOB DE STOEMPER wrote:Voorbije jaren hebben ze daar assistentie gekregen van de lokale politie, ik weet niet als het deze keer ook zo is.
- BOB DE STOEMPER
- Mountainbiker
Post by BOB DE STOEMPER »
Indien je het niet ziet zitten om langs de N44 te rijden kun je mss rondjes blijven rijden op de paardenrenbaan juist voor je de N44 opkomtChrist D. wrote:ALS iedereen , ALS , met verstand rijdt ja. Maar je moet tijdens deze TT (die ik verder in orde is) tot 4X toe LANGS de N44 rijden en dit kan anders volgens mij.
-
Revolution
- Mountainbiker