mooi filmke,de start was niet aan het schulensmuur maar aan het schulensmeerrony_rabijns wrote:Ondanks het donkere weer hebben we toch nog een mooi filmpje kunnen maken.
of ook www.dabbers.be
het was mooie tt organisatie was ook goed
mooi filmke,de start was niet aan het schulensmuur maar aan het schulensmeerrony_rabijns wrote:Ondanks het donkere weer hebben we toch nog een mooi filmpje kunnen maken.
of ook www.dabbers.be
Post by rony_rabijns »
Ik weet het, maar ik wou eens kijken of iemand die ondertitels wel leest.anton wrote:mooi filmke,de start was niet aan het schulensmuur maar aan het schulensmeerrony_rabijns wrote:Ondanks het donkere weer hebben we toch nog een mooi filmpje kunnen maken.
of ook www.dabbers.be
Post by frits motaar »
Hiermee bedoel ik de manier van filmen en ongeveer dezelfde beelden in het begin en einde als die van mij.rony_rabijns wrote:Oei, nu ben ik niet mee. Help me eens even. Wat bedoel je?frits motaar wrote:schoon filmke,precies een copy ergens van .......rony_rabijns wrote:Ondanks het donkere weer hebben we toch nog een mooi filmpje kunnen maken.
of ook www.dabbers.be
Post by frits motaar »
tja,dat ligt toch NIET aan het filmke zelf hoorradicalbiker wrote:Maar de die van de dabbers kan ik vlot bekijken, die van u Frits, jammer genoeg nie.frits motaar wrote:schoon filmke,precies een copy ergens van .......rony_rabijns wrote:Ondanks het donkere weer hebben we toch nog een mooi filmpje kunnen maken.
of ook www.dabbers.be
Post by radicalbiker »
Nee hoor weet ik wel, mijne pc heeft te weinig geheugen peins ik. Youtube gaat echter wel perfekt.frits motaar wrote:tja,dat ligt toch NIET aan het filmke zelf hoorradicalbiker wrote:Maar de die van de dabbers kan ik vlot bekijken, die van u Frits, jammer genoeg nie.frits motaar wrote: schoon filmke,precies een copy ergens van .......
Post by rony_rabijns »
Ik vermoedde al dat je dat bedoelde.frits motaar wrote:Hiermee bedoel ik de manier van filmen en ongeveer dezelfde beelden in het begin en einde als die van mij.rony_rabijns wrote:Oei, nu ben ik niet mee. Help me eens even. Wat bedoel je?frits motaar wrote: schoon filmke,precies een copy ergens van .......
Dit is NIET slecht bedoeld hoor!!
Ik wil alléén maar zeggen dat je dezelfde "manier" van filmen hebt.
Post by frits motaar »
Ja,inderdaad dat is net hetzelfde hoe ik film,ik heb dan wel het voordeel dat ik mijn stuur niet hoef los te laten,er staat nl. een remote-control op m'n stuur,een leuk hebbedingetje hoor,de camera mag staan waar hij wil,het werkt altijd binnen de 5m.De "montage" begint eigenlijk al op de fiets of moto,dan is er nadien op de pc heel want minder werk hé!rony_rabijns wrote:Ik vermoedde al dat je dat bedoelde.frits motaar wrote:Hiermee bedoel ik de manier van filmen en ongeveer dezelfde beelden in het begin en einde als die van mij.rony_rabijns wrote: Oei, nu ben ik niet mee. Help me eens even. Wat bedoel je?
Dit is NIET slecht bedoeld hoor!!
Ik wil alléén maar zeggen dat je dezelfde "manier" van filmen hebt.
Parcourskennis heeft zo zijn voordelen
Ik film namelijk niet de hele rit. Ik schakel de camera enkel in als er stukken aankomen waarvan ik weet dat ze de moeite zijn. Ik monteer eigenlijk al op de fiets. En dan krijg je inderdaad vaak dezelfde plekjes te zien.
Het leuke is dat iedereen die er was of niet was, nog eens kan kijken naar de rit.