Zo 12/02/2012 Lichtervelde :: 5De Huwynstocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

op bepaalde plaatsen stond iemand foto's te trekken.
Enig idee waar die te zien zijn?
jos50+
Mountainbiker

Post by jos50+ »

Deze morgen om 8u30vertrokken voor de 52km de vrieskou
besliste er anders over na 10 of 15km kon ik niet verder,bevroren wielhuis
of zoiets net bij het binnenrijden van de keunepeupe de rest van die peupe
te voet afgelegd,net toen ik de gsm bovenhaalde voor de pechdienst op te
bellen was ie daar, den Luc van de pechdienst, van service gesproken,
daar bovenop mocht ik gebruik maken van zijn mountainbike,heb dan nog de 40km kunnen uitrijden. Van een geluksdag gesproken.
Besluit;mooie toertocht,zeer goeie bevoorrading, goeie bepijling,
goeie organisatie en de après mocht er ook zijn, goeie pannenkoeken,
in een woord,goei. met nog een speciale dank aan den LUC. =D> =D>
marctempo
Mountainbiker

Post by marctempo »

Vandaag met enkele Zarrenhoffers gestart bij-8 #-o Maar al na enkele km geen last meer van de kou , integendeel,mooie bevoorradingen en ik mag zeggen een perfecte bepijling, een afwisselend parcours en af en toe een stukje Road om af te koelen 8) En de pallullen hebben gesmaakt. :wink: Lichtervelde, merci voor deze warme voormiddag =D> =D>
Last edited by marctempo on Mon 13 Feb 2012 08:25, edited 1 time in total.
tram4
Mountainbiker

Post by tram4 »

deze morgen om 8.35h met de fiets vertrokken vanuit Roeselare om daar om 9h aan te komen maar dat was een bikke later want der waren werken aant spoor #-o
Ingeschreven en na een klappeke met lichterveldenaere aangezet voor de 53. Weer een aantal voorbijgestoken zonder helm [-X [-X [-X Ik was in elk geval blij dat ik hem aanhad. In het stukje van de keunepupe met mijn hoofd hard tegen een laaghangende tak gebotst. Zonder helm was ik ws KO. Een heel leuk stukje trouwens dat wij enige jaren zonder succes ook nog aangevraagd hadden voor onze TT (die gaat dit jaar door op 18-03 in Gits)Alles lag er perfect bij , enkel gedacht dat ik de bevoorrading voorbij gereden had #-o en mn drank was bij aankomst in lichtervelde al bevroren #-o #-o Maar de verlossing kwam wat later en was welgekomen want mn suikers waren gesmolten als ijs voor de zon...
Na de bevoorrading een heel mooi stukje in dat park en dan volle goaze verder
. Aan de weidedoorsteek nog juist kunnen remmen voor de prikkeldraad, ik had ze bijna niet gezien :roll:
Heel erg genoten van deze tocht en ze op mijn eigen tempo kunnen rijden.
aan alle medewerkers =D> =D> =D> =D> =D> =D>
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

Kan over de dezen heel kort zijn, gewoon weg TOP als afsluiter van het west-vlaamse vbr winter seizoen! =D> =D>
En het eerste stuk van de keuneleute (of is het keunepeupe) was wel verradelijk met zijn scheve kant en zandzakjes. Wel de max.
Paar schone bosjes aangedaan waar er schoon werk geleverd is, bravo!!
zf
Mountainbiker

Post by zf »

van begin tot einde dik inorde
=D> =D> =D> =D> =D>
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

Zeer mooie tocht! Hier is heel wat werk in gestoken geweest! Een absolute topper in de streek! :bounce:
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

=D> =D> =D> Zeer schonen tocht , gestart mee nen Tegenterter of 5 waarvan 1 pech had (JOS50+) veur de 53km maar door een c.tverkoudheid moeten plooien en de 48 km afgetjiold . Moar noaste joare meugen ze mij zeker en vast weere verwachten want alles was =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

marcievus wrote:op bepaalde plaatsen stond iemand foto's te trekken.
Enig idee waar die te zien zijn?
klein beetje geduld nog. Ze komen eraan.
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

Een eerste reeks foto's is te vinden op :

https://picasaweb.google.com/1110791618 ... 5480187426

Er volgt ook nog een reeks foto's genomen in de Keunepupe.

Voor ons was het alleszins weer een zeer geslaagd editie. We hebben ons ferm gejeund en aan de commentaren van de deelnemers te horen was het dikke fun ondanks de diepvriestemperaturen en dit is voor ons het allerbelangrijkste.
De bevoorrading kwam misschien wel aan de late kant maar we hebben toch beslist om deze in de lokatie van de Lakebossen te houden omwille van het prachtige kader en de verwarmde ruimte wat in deze Siberische omstandigheden wel erg gesmaakt werd. We dreigden even zonder soep te vallen maar dit werd vlug opgelost moet een verse portie.

Bedankt aan alle deelnemers en bedankt aan alle zeer gedreven medewerkers en hopelijk mogen we jullie volgend jaar terug begroeten. =D>
Post Reply