de fiets die gestolen is waregen was degelijk op slot!!!
dus mensen moeten toch iets gezien hebben ,die fiets stond aan de ingang en op 15 min was diene weg!!!!
mijne zoon is er de kop van in,en zijn seizoen is voorbij nu!!!!
dit is de fiets
Zo 12/02/2012 Waregem :: Waterhoek Mountainbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Re: toch+ velo gestolen
Post by prideandglory1891 »
zefii wrote:thats me :p khad uw machine wel herkendprideandglory1891 wrote:Zo'n mensen mogen ze de handen afkappen, maar alé gast... Zo een zaal, zet gewoon uw fiets binnen.. Deed ik ook bij de inschrijving, komt bij enkele mss wat arrogant over maar ik heb deze morgen gewoon naar binnen gereden. In ieder geval, hopelijk zie je uw fiets nog terug!Krierecrosserdisney wrote:Al bij al zeer veel baan in de tocht, maar da geefde niet en was goed voor de conditie een beetje op te bouwen, maar erger is d at tussen 11:40 en 12u mijn velo is gestolen aan de ingang :o
Het betreft over een Orbea alma H50 http://images01.olx.pt/ui/10/48/40/1294 ... Lisboa.jpg
Maar er zit wel een andere vork op een zwarte en beetje lakschade an de stuur en de zadel en aan de zijkant staat er rijwielen rudy op Als iemand iets gezien heeft wie hem zou kunnen meegenomen hebben gelieven aub een seintje te geven
Want ben er heel kapot van :s zoiets doe je toch nie om iemand zijn velo te rippen
Zeffi, waarde gij da met diene heikki vélo? Met een blauw teneuke?
Re: toch+ velo gestolen
prideandglory1891 wrote:zefii wrote:thats me :p khad uw machine wel herkendprideandglory1891 wrote:Zo'n mensen mogen ze de handen afkappen, maar alé gast... Zo een zaal, zet gewoon uw fiets binnen.. Deed ik ook bij de inschrijving, komt bij enkele mss wat arrogant over maar ik heb deze morgen gewoon naar binnen gereden. In ieder geval, hopelijk zie je uw fiets nog terug!
Zeffi, waarde gij da met diene heikki vélo? Met een blauw teneuke?![]()
Had es ne goeiendag gezegd hé dan!!!!
![]()
![]()
![]()
tegen uwe velo ? kheb u enkel zien wegrijden(terwijl ik koud had)
- Emanuello
- Mountainbiker
Da was dan met schaatsen onder uw voeten? of hebt ge et geprobeerd en velo?meester biek wrote:Tevreden over de rit, goed tempo, de ondergrond en het parcours (nogal veel road) lieten dit toe.
Bij de inschrijving rond 9.45 u was het heel kalm, dank u wel omdat jullie rekening hielden met de vergunningrijders die nu maar 3 euro moesten betalen ipv 3.80. Vorig jaar was dit nog anders.
Soepke op de 2de bv. smaakte heel lekker![]()
Fiets was op het eind vol 'stof' en dit bij een winterrit![]()
Douchke was warm, nog 2 bernarduskes met enkele bokes maakten het af.
In de namiddag nog es de 'Gavers' aangedaan ditmaal om niet rond de plas te rijden, maar op de plas te glijden.
Bedankt voor de aangename voormiddag.