Do 16/02/2012 Belsele :: Veldtoertocht Belsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Iedereen welkom, vandaag reeds voorraad ingeslagen. Bananen en appelsienen, boterwafelkes, winegums, cake, mueslibars, paaseikes en ook sportdrank, water en verse soep. Het promo-team van red bull zal jullie natuurlijk ook wel wat lekkers aanbieden. Morgen starten we met uitpijlen, we geven jullie wel mee hoe het terrein erbij ligt.
tonydegekkepony
Mountainbiker
Location: am.eagle taem-issue/fi'zi:k gobi/sram XO/reba/gobi/nobbynic/HS33 EVO2/crossmax XL

Post by tonydegekkepony »

Tja vandaag dooi-dag , maar in deze regio geen probleem op enkele kleine plaatsen na , maar voor donderdag zelf zijn de weergoden ons weeral eens goedgezind als ik sommige computers mag geloven !!!!
Ik zal alle dagen een eerlijk portret van de omlooplaten geworden , want vanaf morgen gaan we rustig aan uitpijlen . [-o<

MVG TDGPony
Offshore
Mountainbiker
Location: Cube Reaction Pro, Cube AMS Race 130 en ouwe Specialized Stumpjumper

Post by Offshore »

tonydegekkepony wrote:Tja vandaag dooi-dag , maar in deze regio geen probleem op enkele kleine plaatsen na , maar voor donderdag zelf zijn de weergoden ons weeral eens goedgezind als ik sommige computers mag geloven !!!!
Ik zal alle dagen een eerlijk portret van de omlooplaten geworden , want vanaf morgen gaan we rustig aan uitpijlen . [-o<

MVG TDGPony
Reed al twee (of was het drie) keer als doodgewone burger jullie TT. Heb nooit te klagen gehad =D>, noch over de route, noch over de ravito, noch over de afpijling. Integendeel. En zolang jullie knappe echtgenotes, dames, vriendinnen, schoonmoeders (aan wat anders durf ik zelfs niet te denken) achter de inschrijvingstafel zitten, ben ik al "ge-emballeerd" =P~ . Knappe vrouwen vallen op uniformen, niet?
PS : ik ben gewezen KROO, maar geraak helaas niet meer in mijn uniform... :cry:
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Had ik over't hoofd gezien, de inschrijvingstafel zal ook weer verzorgd zijn!!!
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Vandaag zijn we een eerste lus gaan uitpijlen. Prima weer om te mtb'en.
In de bossen ligt het nog een beetje hard/nog niet volledig ontdooid. Hier en daar wel plassen maar daar kun je rond rijden. We voorzien wel een superdeluxe afspuitstand zodat de bikes proper naar huis kunnen. Warme douches voor dames en heren in de sporthal. Vergeet ook de après in de cafetaria niet. Morgen meer nieuws. Grtz.
Beerke
Mountainbiker

Post by Beerke »

inschrijving 3-4 euro.
Is dat 3 voor leden vwb zoals op de meeste toertochten of is het hier net iets anders?

grtz
mrlecleir
Mountainbiker

Post by mrlecleir »

Sorry mannen, dit is een rit van BPSB dus enkel leden BPSB betalen 3 eurokes, alle andere betalen 4 euro's. Het verschil, diene ene euro dienen we verplicht door te storten aan den bond, dit is voor de dagverzekering, niet voor ons. Je zal er echter geen spijt van hebben want we trachten iedereen prima te verzorgen, superuitgepijlde rit, goeie bevoorrading, afspuitstand, douches, après. Lees de reacties van vorige edities en je weet dat de afwezigen ongelijk hebben. Ik denk dat we jullie ook enkele kilometerkes meer kunnen aanbieden want 30/50 zal niet echt kloppen vrees ik.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

mrlecleir wrote:. Ik denk dat we jullie ook enkele kilometerkes meer kunnen aanbieden want 30/50 zal niet echt kloppen vrees ik.
Zolang ik de juiste km aan de start kan vermeld krijgen geen probleem 50/55/60 of nog wat meer km. In de week is het altijd leuk om wat km extra te kunnen doen verleden week in Gent zijden ze ook 56 en het waren er 62 dus 10% extra plezier voor de zelfde prijs :lol:
Beerke
Mountainbiker

Post by Beerke »

Geen probleem, het ging er eigenlijk vooral om dat ik daar niet gelijk ne onnozele sta te zwaaien met mijn lidkaart van de vwb :oops: :wink:

grtz
cube-rider
Mountainbiker

Post by cube-rider »

Kan er ons iemand zeggen hoe het parcour erbij ligt ondertussen.
Want met de regen van de voorbije dagen denk ik dat het ondertussen een zwaar tochtje zal zijn :lol: .
Hoeveel hoogtemeters en hoeveel procent off-road.
Kom voor de eerste keer af vanuit Zottegem :wink: .
Post Reply