Schoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
ruuducati
Mountainbiker
Location: Merida Matts 500 WCS-lite-M, 2012 Rocky Mountain Element 970

Post by ruuducati »

Paramount wrote:Vraag me dan wel af welke te kiezen, aangezien er staat dat de duurste versie (-35 tot 5+ graden gaat ) wat je wel met een korreltje zout moet nemen denk ik dan? :-D
de andere die tot -10 gaan en tot +15
Ik wil allesinds niet te warm hebben als ik boven de 5 graden rijd met de artics...of gebruiken jullie deze ook in het voorjaar of najaar?

Ik heb ook sealskin sokken gekocht, volgende week in nieuwpoort eens testen :wink:

alvast bedankt voor de reacties!
Ikzelf heb sinds 2 maanden de NW Celsius.
Draag er thermische sokken van 'Damart' in.

Bij temperatuur van 0° krijg ik na 'n uur rijden al koude voeten.
Ook hebben deze een brede pasvorm
En aantrekken met die 2 touwtjes is ook al niet ideaal

Zou ze niet meer opnieuw aanschaffen, mij lijkt de Shimano winterschoen beter te passen.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Vandaag de Specialized Defroster's getest en zéér goed bevonden. Maar eerlijk toegegeven ik ben een warmbloed (of zoiets) , het duurt bij mij best lang voor ik kou krijg aan de voeten en/of handen.
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

Ik rijdt met de Sidi Diablo's en dit samen met de Seal skin sokken en weg koude voeten...

Image
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Dirty Daddy wrote:samen met de Seal skin sokken
Welke sokken zijn dat dan juist ? Thx.
stumpjumpertje
Mountainbiker

Post by stumpjumpertje »

Ik heb het eens opgezocht, ze zeggen dat je best een maat groter neemt dan dat je gewoon hebt, nu heb ik maat 41 voor gewone schoenen, mijn shimano schoenen zijn maat 42 want die sealskin sokken zijn nog redelijk dik, ik denk dat die sidi's in maat 42 ook wel zouden passen...

Ps, 100%waterdicht? en ps waar heb jij ze gekocht?
Last edited by stumpjumpertje on Mon 13 Feb 2012 20:50, edited 1 time in total.
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Paramount wrote:Ik heb het eens opgezocht, ze zeggen dat je best een maat groter neemt dan dat je gewoon hebt, nu heb ik maat 41 voor gewone schoenen, mijn shimano schoenen zijn maat 42 want die sealskin sokken zijn nog redelijk dik, ik denk dat die sidi's in maat 42 ook wel zouden passen...

Ps, 100%waterdicht?
Ik heb normaal een 40/41 , mijn Speci Defrosters zijn 42,5 .
Post Reply