Enquete fietswielen

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Tom_xt
Mountainbiker

Post by Tom_xt »

done.

Lijkt me wel een leuk initiatief eigenlijk.
Mensen die eens een kwart-traithlon willen doen of eens een wedstrijd willen doen, die hebben op training geen dure wielen nodig. Tijdens die wedstrijd kan het wel eens leuk zijn om met topmateriaal te rijden.
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Ik wil wel een mtb wiel van 2000 euro testen voor een week. Niet komen zeuren als ik ze u volledig naar de haaien terug kom brengen.
DaVinci
Mountainbiker

Post by DaVinci »

Angelo. wrote:Ik wil wel een mtb wiel van 2000 euro testen voor een week. Niet komen zeuren als ik ze u volledig naar de haaien terug kom brengen.
:lol:
Phille81
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Comp (2012) + Cube Reaction GTC Team (2011) + Ridley Compact (baanslet)

Post by Phille81 »

Angelo. wrote:Ik wil wel een mtb wiel van 2000 euro testen voor een week. Niet komen zeuren als ik ze u volledig naar de haaien terug kom brengen.
Er zullen ongetwijfeld wel kleine letterkes in het huurcontract staan hiervoor...
kevinv
Mountainbiker

Post by kevinv »

Mooi initiatief wat het testen van wielen betreft.
Het is en blijft tenslotte een redelijk bedrag, een deftige set wielen, en als je tegen een kleine prijs de wielen kan testen, en als ze goedgekeurd zijn na twee weken je beslist de wielen te kopen, kan er misschien geregeld worden dat het 'testgeld' van de prijs gaat.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Vreemd initiatief. Ik zou het niet doen, maar rij dan ook recreatief. Als wedstrijdrijder is het mss wel interessant.
COSMOS
Mountainbiker

Post by COSMOS »

Done.
Headshot
Mountainbiker
Location: TREK 8900 (2007) / Scott Spark 10 (2009) / Trek Madone 5.1 (2008) / uw moeder

Post by Headshot »

is mss interessanter voor wielertoeristen of amateur renners die eens een tijdrit ofzo willen doen met 80mm velgen of een vol wiel of dergelijke
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

zou toch ook wel eens tune/hope enzovoort testen zenne!
Post Reply