Ervaringen met Ghost?

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Roadmaster62
Mountainbiker

AMR Lector 7700

Post by Roadmaster62 »

Gisteren nieuwe AMR Lector 7700 opgehaald. Vandaag eerste rit mee gemaakt. Dit was voor mij ook de eerste ervaring met een fully. Eerste indruk is zeer bevredigend. Vork en demper moeten misschien nog wat bijgeregeld maar wat een comfort!! Fiets is wel wat zwaarder dan mijn Scott Scale 20 maar dat wordt ruim gecompenseerd door het comfort. Ik kom een stuk minder vermoeid van mijn bike.
geromba
Mountainbiker

Post by geromba »

ik rij op verplaatsing met een amr lector 8700. Wat mij opvalt is een specifieke houding op de fiets oa door het brede stuur, de stabiliteit bergaf en prachtige tractie bergop. 'k Moet eigenlijk niet meer sturen, de ghost lost alles op.
Minder : door de diepe zitpositie op de fiets komen af en toe de pedalen in aanraking met de bodem. De druk op de achtervering werd hierdoor al meermaals aangepast.
Anders is ook de maatvoering van de fiets : 'k heb een 44cm(S) voor 175 cm en 84 beenlengte. Een 49(M) cm was te groot.

Dit blijft voor mij een aanrader als carbon fiets, voorkeur blijft een alu.
Post Reply