Zo 12/02/2012 Waregem :: Waterhoek Mountainbike
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- prideandglory1891
- Mountainbiker
-
Krierecrosserdisney
- Mountainbiker
toch+ velo gestolen
Post by Krierecrosserdisney »
Al bij al zeer veel baan in de tocht, maar da geefde niet en was goed voor de conditie een beetje op te bouwen, maar erger is d at tussen 11:40 en 12u mijn velo is gestolen aan de ingang :o
Het betreft over een Orbea alma H50 http://images01.olx.pt/ui/10/48/40/1294 ... Lisboa.jpg
Maar er zit wel een andere vork op een zwarte en beetje lakschade an de stuur en de zadel en aan de zijkant staat er rijwielen rudy op Als iemand iets gezien heeft wie hem zou kunnen meegenomen hebben gelieven aub een seintje te geven
Want ben er heel kapot van :s zoiets doe je toch nie om iemand zijn velo te rippen
Het betreft over een Orbea alma H50 http://images01.olx.pt/ui/10/48/40/1294 ... Lisboa.jpg
Maar er zit wel een andere vork op een zwarte en beetje lakschade an de stuur en de zadel en aan de zijkant staat er rijwielen rudy op Als iemand iets gezien heeft wie hem zou kunnen meegenomen hebben gelieven aub een seintje te geven
Want ben er heel kapot van :s zoiets doe je toch nie om iemand zijn velo te rippen
- filiep72
- Mountainbiker
- Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15
Ik heb u zien binnenkomen hoor Krierecrosserdisney. Uwe fiets van meer dan 3000 eu gestolen
. en dan was ie nog gesloten
. Sterkte. Meer kan ik niet zeggen
.
Ik ben gestart met de 'late starters'. Om 10 uur dus
. Ik kon eigenlijk niet vroeger weg want ' zij ' lag met haar rechterbil over mij
. Voor de 99e keer Pjer gemist. Ik ben hem wel gevolgd op de 35 km maar hem niet meer tegengekomen (lag wellicht aan mijn snelheid). Afspraak volgende week dan, Pjer ?
Het ritje kon mij wel bekoren: Tot aan de bevoorrading veel asfalt gewisselt met kiezelstroken en tegelpaden. De soep deed inderdaad deugd en ik weer op weg. Na de stop direct een klimmetje waarop mijn temperatuur weer op niveau kwam en dan 'hetboswaarikdenaamsteedsvergeet' binnengereden. Eindelijk een beetje fun en ik kreeg het steeds warmer. Pas toen ik begon te zweten zag ik dat er een blondine van een jaar of 25 met lang golvend haar en perfecte maten in mijn wiel hing
. Enfin, twas een leuke tocht en de blonde St-Bernardus met een boterham hebben zeer gesmaakt.(Die andere blonde bleek achteraf lesbisch te zijn
)
Ik ben gestart met de 'late starters'. Om 10 uur dus
Het ritje kon mij wel bekoren: Tot aan de bevoorrading veel asfalt gewisselt met kiezelstroken en tegelpaden. De soep deed inderdaad deugd en ik weer op weg. Na de stop direct een klimmetje waarop mijn temperatuur weer op niveau kwam en dan 'hetboswaarikdenaamsteedsvergeet' binnengereden. Eindelijk een beetje fun en ik kreeg het steeds warmer. Pas toen ik begon te zweten zag ik dat er een blondine van een jaar of 25 met lang golvend haar en perfecte maten in mijn wiel hing
- prideandglory1891
- Mountainbiker
Re: toch+ velo gestolen
Post by prideandglory1891 »
Zo'n mensen mogen ze de handen afkappen, maar alé gast... Zo een zaal, zet gewoon uw fiets binnen.. Deed ik ook bij de inschrijving, komt bij enkele mss wat arrogant over maar ik heb deze morgen gewoon naar binnen gereden. In ieder geval, hopelijk zie je uw fiets nog terug!Krierecrosserdisney wrote:Al bij al zeer veel baan in de tocht, maar da geefde niet en was goed voor de conditie een beetje op te bouwen, maar erger is d at tussen 11:40 en 12u mijn velo is gestolen aan de ingang :o
Zeffi, waarde gij da met diene heikki vélo? Met een blauw teneuke?
fiesten stelen is not done!
sterke! ik sluit hem steevast.
Wat de rit betreft: bere koud, maar berefun! proficiat! heb me goe geamuseerd! Oh ja: en we dachten slim te zijn aan de splitsing met de 55/35 om in te korten, bleek dat we dus meer dan de 55 mochten bollen...
voortaan blijf ik op de juiste afstand rijden.
Wat de rit betreft: bere koud, maar berefun! proficiat! heb me goe geamuseerd! Oh ja: en we dachten slim te zijn aan de splitsing met de 55/35 om in te korten, bleek dat we dus meer dan de 55 mochten bollen...
haha we waren toch niet alleen!Keystof wrote:fiesten stelen is not done!![]()
![]()
![]()
Wat de rit betreft: bere koud, maar berefun! proficiat! heb me goe geamuseerd! Oh ja: en we dachten slim te zijn aan de splitsing met de 55/35 om in te korten, bleek dat we dus meer dan de 55 mochten bollen...![]()
voortaan blijf ik op de juiste afstand rijden.
wij juist hetzelfde meegemaakt!!
uiteindelijk toch tevreden aangekomen!
grts