hij mag styby volgens mij goed bedanken
Veldrijden 2011-2012
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- devil biker
- Mountainbiker
Post by devil biker »
nys heeft de eindzege supperprestige op zak met dank aan styby bij wie hij zich 30 min in het wiel vasbeet en daardoor de voorsprong uitbouwde
30minuten in het wiel vastbeetdevil biker wrote:nys heeft de eindzege supperprestige op zak met dank aan styby bij wie hij zich 30 min in het wiel vasbeet en daardoor de voorsprong uitbouwde![]()
- black levi
- Mountainbiker
Post by black levi »
Aan de beelden te zien was Stybar echt outstanding vandaag.
Ik denk dat Nys al blij was dat hij zich in dat wiel kon vastbijten wat ook een verdienste is op zich...als je de conditie niet hebt lukt dat sowieso toch niet. Ik ben geen fan van de één of andere crosser maar heb wel respect voor iemand als de Sven Nys...je moet het maar doen, jarenlang op topniveau. Ik denk dat velen daar enkel maar van kunnen dromen...

Ik denk dat Nys al blij was dat hij zich in dat wiel kon vastbijten wat ook een verdienste is op zich...als je de conditie niet hebt lukt dat sowieso toch niet. Ik ben geen fan van de één of andere crosser maar heb wel respect voor iemand als de Sven Nys...je moet het maar doen, jarenlang op topniveau. Ik denk dat velen daar enkel maar van kunnen dromen...
- Wowtre
- Mountainbiker
- Location: Hilset Ti Rohloff & Chamizo E-Lite LX-XT Crossmax-XL
ik vind "wielenzuiger " wel een beetje zwaar taalgebruik vergeet niet dat Nys in de eerste helft van de koers in de aanval ging en zonder Stybar was hij ook wel van de rest weggereden hoor maar Styvbar kwam sterk terug en Nys moest zich tevreden stellen met te volgen Stybar is zeker is de verdiende winnaar. Nys gaf dat trouwens achteraf ook toe en in de koers deed hij een paar keer teken dat hij niet kon overnemen en aan zijn gezicht te zien was dat geen komediekevinvt wrote:30minuten in het wiel vastbeetdevil biker wrote:nys heeft de eindzege supperprestige op zak met dank aan styby bij wie hij zich 30 min in het wiel vasbeet en daardoor de voorsprong uitbouwde![]()
hij mag styby volgens mij goed bedanken![]()
de laatste 4 ronde de wielenzuiger uitgehangen!! 1 keer overgenomen en dan viel hij nog.
... wat gezegd dan van de uitdager Pauwels die kwam niet in het verhaal voor
- den mountenbiker
- Mountainbiker
-
Woestijnvalk
- Mountainbiker
Post by Woestijnvalk »
1. Zijnde?yajop wrote:is nog veraf van die andere grote die er 400 heeft heMC Tim wrote:'Vind ik leuk'den mountenbiker wrote:Nr 250 is binnen voor Nys @ Eeklo![]()
2. Bron?
Van damme, en die werkte dan nog 12 u per dag, ni naar de flandriens van het veld gekeken? schitterend programma.Woestijnvalk wrote:1. Zijnde?yajop wrote:is nog veraf van die andere grote die er 400 heeft heMC Tim wrote: 'Vind ik leuk'![]()
2. Bron?
Maar zelfs Roger de vlaminck reed uitstekend, en dat als wegrenner, hij won 120 van de 180 crossen die hij heeft gereden; ongelooflijk he?