WTC De Toogtrappers zullen aanwezig zijn met 5 man
www.detiigtrappers.be
Zo 12/02/2012 Heverlee :: Zoenk Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Stefke-1969
- Mountainbiker
- phille
- Mountainbiker
een status : het parcours is uiteraard keihard, dus het bolt SUPER !
Sneeuw ligt er amper en er zijn vrijwel geen diepe voren
er zijn wel 2 grote ijsplekken, daar hebben we 500kg rijnzand op gesmeten en zijn duidelijk aangeven, 2 stukken van 50m waar de afwatering van de lokalen het laten afweten hebben en waar je dus moet oppassen. Zoals gezegd we hebben er zand opgesmeten zodat je een pad hebt en nu kan je daar makkelijker over, het blijft uiteraard oppassen maar die 2 stukjes zijn zeer goed aangegegeven en mogen de fun niet vergallen
Een afspuitstand is er niet, den apres staat klaar en er is een kleine verrassing van de sponsors
Sneeuw ligt er amper en er zijn vrijwel geen diepe voren
er zijn wel 2 grote ijsplekken, daar hebben we 500kg rijnzand op gesmeten en zijn duidelijk aangeven, 2 stukken van 50m waar de afwatering van de lokalen het laten afweten hebben en waar je dus moet oppassen. Zoals gezegd we hebben er zand opgesmeten zodat je een pad hebt en nu kan je daar makkelijker over, het blijft uiteraard oppassen maar die 2 stukjes zijn zeer goed aangegegeven en mogen de fun niet vergallen
Een afspuitstand is er niet, den apres staat klaar en er is een kleine verrassing van de sponsors
- DudeWithBike
- Mountainbiker
- Location: Ene van Cube met toppen en ene van Cube met krom stuur
Post by DudeWithBike »
Dankuwel Phille, glibberige ondergrond is niet aan mij besteedt dus ik apprecieer elke aanwijzing die er ter beschikking is!phille wrote: het blijft uiteraard oppassen maar die 2 stukjes zijn zeer goed aangegegeven en mogen de fun niet vergallen
Vorig jaar de drie klassiekers gedaan, dit jaar zal't bij twee blijven wegens te onaangenaam vorige week. Maar morgen zal den deze er zeker zijn, koud of nie!
(waar is den tijd dat we op't terras zaten in februari
PS: hopelijk ook sponsorkado voor de late starters?
-
Jokke
- Mountainbiker
- Location: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Dat zeker Ware, dat is een heel goed gedacht.
Voor dat ge vertrekt giet ge diene Leffe in uw handschoenen en ge gaat zien : van heel den tocht voelt ge geen koude vingers meer.

Maar ik heb daarnet eens buiten gekeken en het leek mij niet zeer koud te zijn.
Mijn auto is in ieder geval niet dichtgevroren.
Tot straks
Voor dat ge vertrekt giet ge diene Leffe in uw handschoenen en ge gaat zien : van heel den tocht voelt ge geen koude vingers meer.
Maar ik heb daarnet eens buiten gekeken en het leek mij niet zeer koud te zijn.
Mijn auto is in ieder geval niet dichtgevroren.
Tot straks
-
The Doctor 46
- Mountainbiker
Post by The Doctor 46 »
just terug , gegaan voor de 65km maar afgeslagen aan de 35km. Mijn handen konden het niet meer aan
De organisatie is wel top hier
Vooral v/d afpeiling kunnen veel tt's een lesje leren.
De organisatie is wel top hier
Vooral v/d afpeiling kunnen veel tt's een lesje leren.