LMTB 2012
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- fabio porco
- Mountainbiker
Post by fabio porco »
30-9 is de eerste dacht ik dus da zal nog wel in orde komen , beetje vroeg nu niet ?
- aj kwak
- Mountainbiker
Re: LMTB 2012
T'moet eerst nog lente worden, daarna zomer en daarna komt den lmtbkenneth wrote:had een vraag over LMTB. Zijn de datums al bekend wanneer de wedstrijden zijn ? indien het nog door gaat natuurlijk , en rond welke tijd de site wordt geupdate dan ?
groeten kenneth
-
kona_bikearena
- Mountainbiker
- Location: kona-kula watt 2012, CKT 396 koersfiets model 2013, Thompson CR650 Carbon
Post by kona_bikearena »
dag kenneth,
Ik heb vorig jaar al de wedstrijden meegedaan. wanneer ze dit jaar starten en plaatsvinden is nog niet beslist en zal je ook pas eind augustus echt 100% kunnen weten. wat ik wel weet is dat elke wedstrijd htzelfde verloopt nl. je hebt fun 1,2 en 3 en dat is leeftijdsgebonden. fun 1 was 18 tem 34 jaar, fun 2 is 34 tem ik dacht 40 -45 jaar dat weet ik niet zeker en fun 3 +40-45 jaar. maar er zal zeker nog genoeg info voor dit jaar komen naar het einde van het echte MTB seizoen.
groete
Ik heb vorig jaar al de wedstrijden meegedaan. wanneer ze dit jaar starten en plaatsvinden is nog niet beslist en zal je ook pas eind augustus echt 100% kunnen weten. wat ik wel weet is dat elke wedstrijd htzelfde verloopt nl. je hebt fun 1,2 en 3 en dat is leeftijdsgebonden. fun 1 was 18 tem 34 jaar, fun 2 is 34 tem ik dacht 40 -45 jaar dat weet ik niet zeker en fun 3 +40-45 jaar. maar er zal zeker nog genoeg info voor dit jaar komen naar het einde van het echte MTB seizoen.
groete
ok bedank :) dan moet ik in augustus maar eens oplettenkona_bikearena wrote:dag kenneth,
groete