zo, alles staat klaar en alle pijlen wijzen de juiste richting aan , enkel de vrieskou kan ons parten spelen.
Maar de meesten onder jullie weten wel enkele praktische tips te vinden om dit op te lossen. Zoals plastiek zakjes over de voeten peper in de schoen strooien enz.. .
Op de splitsing in Damme zou het wel eens druk kunnen worden morgen , als de burgemeesters de metingen van het ijs door krijgen van de brandweer .
En ze beslissen om de Damse vaart vrij te geven voor de schaatsers.
Dan zullen we waarschijnlijk het stuk dijk verplicht uit het parcours moeten schrappen.
Het alternatief is een stuk baan iets lager gelegen , maar de vroege starters zullen daar nog geen last van hebben.
Dit was de laatste stand van zaken voor we jullie verwelkomen in het KA te Assebroek .
Breydel groeten en tot morgen.
Za 11/02/2012 Assebroek / Brugge :: 3De Polder VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
breydelzoon k
- Mountainbiker
Hoi, Ik ben net terug van de vtt en 'k heb er echt van genoten om deze te rijden. Dikke proficiat aan de organisatie. Het parcours was dik in orde, evenals de bepijling. Op de bevoorrading heb ik het weelderigste assortiment ooit aangeboden op een vtt gezien. Jammer van de kleine opkomst door dat vriesweer. Jullie verdienen veel beter. Ik kom volgend jaar alvast terug.
grtz
grtz
Vanmorgen ook hier gestart en moet zeggen dat ik toch wel vier keer ben verkeerd gereden, ben namelijk kleurenblind en soms zie ik bleke pijltjes tegen een bleke achtergrond niet zo goed tot niet en ook de combinatie van lage zon. Heb op één plaats zelf een pijltje juist gehangen, had een flauw plezante een pijltje verstopt achter een verlichtingspaal.
En op het einde ben ik zelf heel de kluts kwijt geweest en dan maar zelf gezocht achter het KA en gevonden! Maar heb me toch geamuseerd, tot de volgende!
En op het einde ben ik zelf heel de kluts kwijt geweest en dan maar zelf gezocht achter het KA en gevonden! Maar heb me toch geamuseerd, tot de volgende!
-
hans darmstrong
- Mountainbiker
Post by hans darmstrong »
Mooie tocht! De wind maakte het nog een stukske kouder. Volgend jaar ben ik er weer bij, merci!
Mooi ritje, zeer goed lopend (overal keiharde ondergrond). Temperatuur om 08.30 rond de -8° (al veel warmer dan vorige week in Sijsele
). Ik vind dergelijk bevroren parcours toch veel aangenamer dan de slijktochten van een paar weken terug. Aan de opkomst te zien zijn de meesten blijkbaar toch bang van een beetje vrieskou.
Op het einde van de rit waren idd. wat pijltjes verdwenen.
Op het einde van de rit waren idd. wat pijltjes verdwenen.