Ronde van Vlaanderen 2012: aankomst in Oudenaarde

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.

Goede keuze om de aankomst naar Oudenaarde te verhuizen?

Ja
39
19%
Nee
144
72%
Geen mening
18
9%

Total votes: 201

cyclon
Mountainbiker

Post by cyclon »

de aap (van den haute) komt uit de mouw...

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=MR3M0OQB

hij vindt gratis koers niet meer van deze tijd en verwijst in één adem naar het WK veldrijden waar wel betaald wordt

op zich heb ik niks tegen een nieuw parcours, maar het is nu wel héél duidelijk dat de enige reden voor die vernieuwing geld is: op termijn (eens de nieuwigheid ingeburgerd is) wil hij geld vragen voor toegang tot het circuit rond oudenaarde (iets wat ik overigens verwachtte), daar probeert hij de geesten nu al rijp voor te maken...

terzelfder tijd noemt hij de organisator van een vip tent op de muur 'een parasiet', hij is zelf een parasiet, een die de mond vol heeft van de 'verbetering van het wielrennen', maar in werkelijkheid maar in één iets geïnteresseerd is: geld, ook al gelooft hij zelf van niet (hij gelooft zijn eigen zever), daarvoor zal ook de vrt aan moeten geloven (vt4 als alternatief)

werkelijk om van te kotsen, ... je gelooft eigenlijk nauwelijks je ogen als je al zijn hypocriete zever leest

straks wordt de ronde van frankrijk ook rond de eifeltoren gereden, kwestie van drie weken inkom te kunnen vragen met een minimum aan kosten
Flat-6
Mountainbiker

Post by Flat-6 »

+1

Betalen om RVV te zien, no way maar das dan net een brug te ver. Dan ga ik liever op congé een bergrit in de Tour meepikken =D>
scaler60
Mountainbiker

Post by scaler60 »

op de brandstapel ermee!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jacques-de-mtb'er
Mountainbiker

Post by jacques-de-mtb'er »

+
straks moete we zelfs betalen om de koers op tv te zien, zoals de voetbal :roll:
GW
Mountainbiker

Post by GW »

cyclon wrote:de aap (van den haute) komt uit de mouw...

http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=MR3M0OQB

hij vindt gratis koers niet meer van deze tijd en verwijst in één adem naar het WK veldrijden waar wel betaald wordt

op zich heb ik niks tegen een nieuw parcours, maar het is nu wel héél duidelijk dat de enige reden voor die vernieuwing geld is: op termijn (eens de nieuwigheid ingeburgerd is) wil hij geld vragen voor toegang tot het circuit rond oudenaarde (iets wat ik overigens verwachtte), daar probeert hij de geesten nu al rijp voor te maken...

terzelfder tijd noemt hij de organisator van een vip tent op de muur 'een parasiet', hij is zelf een parasiet, een die de mond vol heeft van de 'verbetering van het wielrennen', maar in werkelijkheid maar in één iets geïnteresseerd is: geld, ook al gelooft hij zelf van niet (hij gelooft zijn eigen zever), daarvoor zal ook de vrt aan moeten geloven (vt4 als alternatief)

werkelijk om van te kotsen, ... je gelooft eigenlijk nauwelijks je ogen als je al zijn hypocriete zever leest

straks wordt de ronde van frankrijk ook rond de eifeltoren gereden, kwestie van drie weken inkom te kunnen vragen met een minimum aan kosten
+1

Alles moeten ze hebben...
chrissie
Mountainbiker

Post by chrissie »

vond ik wel goeie reactie op site nieuwsblad, laat ons een keer de kosten voor de gemeenschap doorfactureren aan flanders classic nv...

Woutertje, Woutertje, hebzuchtig kaboutertje....... Denk eerst effe na voor je onzinnige waanbeelden de wereld instuurt ! De koers betalend maken voor de toeschouwer ? Doe maar !!! Hopelijk worden alle fakturen van prestaties van politie, gemeente- en ordediensten dan ook netjes naar de begunstigde van de inkomsten gestuurd ! Benieuwd of het dan nog vreemd zal zijn dat de koers gratis is......... voor de toeschouwer !?!!!! Winsten voor kabouter Wouter, lasten... ten laste van de gemeenschap natuurlijk !
duiveltje75
Mountainbiker

Post by duiveltje75 »

ik denk dat jacques daar een punt heeft.
mijn vrees is ook dat we dezelfde richting gaan uitgaan als bij het voetbal.

nu heb je bij telenet het voetbalabonnement en ik vrees dat daar in de toekomst ook het wielrennen en het veldrijden gaat bijkomen.
KVDB
Mountainbiker

Post by KVDB »

duiveltje75 wrote:ik denk dat jacques daar een punt heeft.
mijn vrees is ook dat we dezelfde richting gaan uitgaan als bij het voetbal.

nu heb je bij telenet het voetbalabonnement en ik vrees dat daar in de toekomst ook het wielrennen en het veldrijden gaat bijkomen.
Laat ze maar doen, er wordt dan wel weer iets anders uit de grond gestampt...
_anonymus_
Mountainbiker

Post by _anonymus_ »

Vorig jaar enkele ritten van Flanders Classics op de weg gereden.
Al zal het niets uithalen, principieel zien ze mij niet meer op die ritten.
Waren sowieso veel te duur voor wat het was.

Van 't jaar ga ik mij zelf wat amuseren op de fiets tijdens Olne-Spa-Olne op 1 april. Ik hoor op de terugweg wel wie er 't circus van Woutertje gewonnen heeft.
Eikel...

En ja, ik ben bevooroordeeld, want woon op het vroegere parcours, voorbij de Bosberg. Voor ons is er één van de leukste en meest sfeervolle zondagen van het jaar om zeep, en voor wat?
black levi
Mountainbiker

Post by black levi »

De Wouter is ne manager...en met die mannen staat op de 1ste plaats...GELD.
De rest kan hem gene bal of hopelijk voor hem toch nen halven,schelen.
We zullen wel zien wat de toekomst brengen zal maar dat de deur al op een grote kier gezet is wat betreft geld vragen om de koerse te mogen zien, is wel heel duidelijk.
Tja, ik heb er mijn bedenkingen bij...( vind het persoonlijk niet kunnen)
Het volk kan er tegenop komen maar zoals steeds zal het volk wel bij/op draaien tegen dat het zover is...en dat beseft de Wouter ook wel.
Hij pakt de mensen op hun zwakke plek...het volk houdt teveel van de koerse en de liefde voor de fiets.
Post Reply