bij ons moet je 50 € betalen als je je ouder ( defecte , niet goed functionerende ) digicorder, box wilt ruilen ...MC Tim wrote:Bij mij was de oude defect (tuner flipte totaal). Bij omruiling heb ik gevraagd naar het nieuwe(re) toestel en heb deze mogen meenemen...Flea wrote:Heb je je oude digicorder gewoon mogen wisselen voor een nieuwe? Of was er sprake van een defect?MC Tim wrote:Onlangs nieuw model gaan halen met 3 tuners. Supermodelleke: deze maakt echt geen lawaai meer, véééél sneller, energiezuiniger en 3 tuners dus 2 posten opnemen en 3de bekijken.
Vorige moest idd regelmatig worden gereset.
Telenet TV vraagje
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: Telenet TV vraagje
Bij ons ookdejos^^ wrote:bij ons moet je 50 € betalen als je je ouder ( defecte , niet goed functionerende ) digicorder, box wilt ruilen ...MC Tim wrote:Bij mij was de oude defect (tuner flipte totaal). Bij omruiling heb ik gevraagd naar het nieuwe(re) toestel en heb deze mogen meenemen...Flea wrote: Heb je je oude digicorder gewoon mogen wisselen voor een nieuwe? Of was er sprake van een defect?
Enkel hetzelfde model kregen we zonder extra te betalen mee.
Hier ook het nieuwste model nu en 50euro moeten betalen, maar na 3digicorders en 4 jaar sukkelen en vastlopen eindelijk een model die het wel probleemloos doet!kawa wrote:Bij ons ookdejos^^ wrote:bij ons moet je 50 € betalen als je je ouder ( defecte , niet goed functionerende ) digicorder, box wilt ruilen ...MC Tim wrote: Bij mij was de oude defect (tuner flipte totaal). Bij omruiling heb ik gevraagd naar het nieuwe(re) toestel en heb deze mogen meenemen...![]()
Ik moest ook eerst 50 euro 'activatiekosten' betalen, maar ik was al maanden aan het sukkelen met die andere digicorder en ze waren in het Telenet-center in een goede bui dus hebben ze het zo gelaten.kawa wrote:Bij ons ookdejos^^ wrote:bij ons moet je 50 € betalen als je je ouder ( defecte , niet goed functionerende ) digicorder, box wilt ruilen ...MC Tim wrote: Bij mij was de oude defect (tuner flipte totaal). Bij omruiling heb ik gevraagd naar het nieuwe(re) toestel en heb deze mogen meenemen...![]()
Is maar normaal ook, want de activatie duurde voor hen welgeteld 5 minuten
die nieuwe dc-ad2100 werkt een HEEEL pak sneller als de oude ...MC Tim wrote:Ik moest ook eerst 50 euro 'activatiekosten' betalen, maar ik was al maanden aan het sukkelen met die andere digicorder en ze waren in het Telenet-center in een goede bui dus hebben ze het zo gelaten.kawa wrote:Bij ons ookdejos^^ wrote: bij ons moet je 50 € betalen als je je ouder ( defecte , niet goed functionerende ) digicorder, box wilt ruilen ...![]()
en enkele voordelen :
- 500 gb ipv 320
- 3 tuners ipv 2 ( dus 2 dingen opnemen EN een derde bekijken )
- snellere procesor
- meer ram geheugen
- ingebouwd smartcard
etc
Dat had ik idd ook al gemeld...dejos^^ wrote:die nieuwe dc-ad2100 werkt een HEEEL pak sneller als de oude ...MC Tim wrote:Ik moest ook eerst 50 euro 'activatiekosten' betalen, maar ik was al maanden aan het sukkelen met die andere digicorder en ze waren in het Telenet-center in een goede bui dus hebben ze het zo gelaten.kawa wrote: Bij ons ook![]()
en enkele voordelen :
- 500 gb ipv 320
- 3 tuners ipv 2 ( dus 2 dingen opnemen EN een derde bekijken )
- snellere procesor
- meer ram geheugen
- ingebouwd smartcard
etc
Met dit model hebben ze een grote stap vooruit gezet