Met 7 man voor hetzelfde programma gekozenEl Baelos wrote:Ingeschreven!
Roc Challenge op donderdag.
Roc Marathon op vrijdag.
Roc d'Azur op zondag.
grt,
bip bip
Post by Dirty Daddy »
Hallo,Dirty Daddy wrote:Seg....Kleine speurneus die ik benheb ik het volgende ondekt:
Blijkbaar zijn er gemeenteraadsverkiezingen op 14/10/2012...de laatste keer dat ik checkte zitten we hier nog steeds met de stemplicht...Gelukkig vertoeven we dan in het zonnetje aan de kanten van Frejus...
Hoe lossen jullie dit dan op??![]()
Gewoon bewijs van inschrijving opvragen en laten wettigen op gemeentehuis en versturen naar het vredegerecht?? Of gewoon het risico nemen en niks laten horen en zien wat er van komt??![]()
Bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belgische_ ... ingen_2012
Post by Cube Power »
Post by The Doctor 46 »
Post by The Doctor 46 »
Waar heeft u deze afgesloten als ik vragen mag. Dekt deze dan ook wedstrijden zoals bv Roc D'azur .Remmenlos wrote:Je moet gewoon het beste als je toch zoveel fiets een persoonlijke ongevallen verzekering nemen . Iedereen moet dat natuurlijk voor zich uitmaken maar als je vaak op plaatsen fiets waar het toch een beetje gevaarlijk is dan zou ik het toch doen. Je hoeft maar verkeerd te vallen en nog niet eens met heel hoge snelheid dan kan er al wat aan de hand zijn.
Ik heb dat zelf ook genomen daar ik toch wel regelmatig tegen de grond ga![]()
Grtzz
ik ga wsl ook voor dat pakket.Simpson wrote:Ingeschreven voor de Marathon , Noir en d'Azur zelf .