Do 09/02/2012 Gent :: MTB Tocht Brandweer Gent

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rude
Mountainbiker

Post by rude »

Was gewoon af !! :P
Perfecte organisatie.
Tot volgend jaar :lol: :-D
2sik4u
Mountainbiker

Post by 2sik4u »

Heeft er iemand een gps file.

Ik moest werken, dus kon er spijtig genoeg niet bij zijn.
stempelke
Mountainbiker

Post by stempelke »

en dit op een gewone donderdag =D> =D>
chapeau voor de mensen van de brandweer om dit in elkaar te steken
voor een beperkt aantal deelnemers...mooi parcour die nooit verveelde,
2 prachtige bevoorrdingen(vooral bedankt aan de mensen van bv 2 om de kou voor ons te trotseren) !!
meegereden met een toffe bende(blijkbaar brandweermannen van de organisatie,waaronder enkele uitpijlers)
Hopelijk volgend jaar opnieuw vorstverlet :bounce:
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Mannen van den brandweer,

Bedankt om in deze koude de organisatie toch te laten doorgaan.
En om mij vroeger te laten vertrekken zodat ik toch nog tijdig op mijne cursus kon zijn in de namiddag =D>
Dus om 9u20 vertrokken samen met 2 spuitgasten (Wim en...) die de pijlen gingen controleren.
Na enkele km moesten ze nog wat pijlen bijhangen, dus maar alleen op pad. Eén keer een pijltje verdwenen (aan dat kasteeltje), later gehoord dat het colsonbandje gelost was van de kou. Ja, die bandjes van den brandweer kunnen wel wat hitte verdragen, maar gene koude :lol:
Aan de eerste bevoorrading was de Frankie en zijn ploeg juist aangekomen, het stuk daarna redelijk wat wind op kop, in de buurt van Bottelare ging men de tweede bevoorrading opstellen toen ik passeerde, en toen ging het terug richting Gent. Het laatste stuk 'Urban' maar mij stoorde dat zeker niet. Na 62km terug aan de kazerne, lekker doucheke, nog een koffie en goeie training gehad zo op een donderdag.

Door het vroege vertrek heel de tijd alleen op pad, misschien een geluk dat ik niet kon wachten op Patje2, want op dit keihard parcours en met zijne 29'er zou hij mij 'dood' gedaan hebben vrees ik :oops:

Iets meer dan 100 deelnemers naar het schijnt, valt nog mee met dit weer en op een weekdag. Ze verdienen er veel meer, op mij kunnen ze de volgende keer terug rekenen...
soene
Mountainbiker

Post by soene »

kan allen maar beamen wat reeds gezegd is . bepijling was sober maar goed waardoor je bijna niet kon missen. dikke pluim voor de spuitgasten van Gent en zeker aan die van de 2de bev. . (ps die thee was super.mss een goed idee voor andere org. ipv soep)
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
@ stempelke : :wink:
stempelke
Mountainbiker

Post by stempelke »

jaja,kmoe nog mijnen baas bedanken voor de vrije dag =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

jinba ittai wrote:Mannen van den brandweer,

Door het vroege vertrek heel de tijd alleen op pad, misschien een geluk dat ik niet kon wachten op Patje2, want op dit keihard parcours en met zijne 29'er zou hij mij 'dood' gedaan hebben vrees ik :oops:
Supper snel parkoer. Hier en daar een bevestegingspijltje meer kon zeker geen kwaat maar nergens verkeert gereden (denk ik) na 2u45 en 61,5km stond ik terug aan de auto PS vond de thee op 1ste bev lekerder dan op de 2de :lol:
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

Jaja , dit was hier dik in orde....
Kheb voor deze TT congé genomen en het beviel me wel, MTB'en tijdens de werkweek.... het heeft wat hé !
Er mochten wat pijlkes meer gehangen hebben en khad ook de indruk datde organisatie meer off road kon gebruiken maar ons wilde sparen vanwege de besneeuwde ondergrond?
Nuja , kheb me goe geamuseerd en kzal wss volgend jaar terug aanwezig zijn!!
Groetsels
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

2sik4u wrote:Heeft er iemand een gps file.

Ik moest werken, dus kon er spijtig genoeg niet bij zijn.
Ik heb er ene maar hoe ik da hierop moe krijgen dat is een andere zaak zunne #-o #-o #-o
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

gisteren mij ook gewaagd aan deze doordeweekse rit en k'heb het mij niet beklaagd.
Samen met twee bikers uit de streek van aalter (geert en andy als ik het nog goed onthouden heb) rond kwart na elf vertrokken uit de brandweerkazerne en rond half drie terug aangekomen.
De bevoorradingen waar goed (sportdrank , banaan , sinas , wafel , cake en warme thee, meer moe da nie zijn) .
Misschien een beetje veel road maar zelf de off-road stukken lagen erbij als road en wanneer men vertrekt vanuit het centrum van gent weet men dat de eerste 7-8 km en de laatste 7-8 km er nie veel offroad meer aan te pas kan komen , soit, blij dak hier door de weersomstandigheden (bouwvakker) ook heb komen rijden en heel mschn tot volgend jaar (als het terug stenen uit de grond vriest)
Groeten uit klerken.

ps: een kleine tip mschn : zondag 13 januari 2013 de dertiende editie van de heuveltjes van erika :P :P
Post Reply