140mm vork in 100mm fame
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
.... en dan zou ik van u moeten geloven dat een 29er goed rijdt?Kameel^ wrote:heb ook een tijdje met 120mm in m'n flux gereden, maar ik vond dat eigenlijk niet echt goed rijden...
Ik vind een 120mm vork de perfecte match voor mijn Flux.
SuxXT, waarom een sportieve fully kopen om er achteraf zo'n vork onder te steken? Had je dan niet beter een ander model gekocht?
Als je met die 100mm het gevoel hebt tekort te komen, probeer dan eens een 120mm. Ik heb nog nergens het gevoel gehad dat ik tekort kwam met m'n 120mm vork. (zal ook wel met m'n skills te maken hebben, maar ik denk niet dat gij zo ne stuntrijder zijt he...)
Omdat ik toen ik 'm bestelde, sportief reed. We waren met een groepje van 5 man en de Trek was voor dat snelle werk niet voor gemaakt. Ik nam soms de HT mee. Toen ik de BlurXC testte vond ik 'm goed. Nu is de situatie anders. Ik heb last van mijn knieën en doorrijden zit er niet meer in. Ook als ze (hopelijk) binnen een half jaar volledig genezen zijn, zal ik moeten blijven opletten om niet te hervallen. Ik heb me ook vergist met de balhoofdhoek. Ik dacht dat die hetzelfde was als bij de Trek.kawa wrote: SuxXT, waarom een sportieve fully kopen om er achteraf zo'n vork onder te steken? Had je dan niet beter een ander model gekocht?
Als je met die 100mm het gevoel hebt tekort te komen, probeer dan eens een 120mm. Ik heb nog nergens het gevoel gehad dat ik tekort kwam met m'n 120mm vork. (zal ook wel met m'n skills te maken hebben, maar ik denk niet dat gij zo ne stuntrijder zijt he...)
Versta mij niet verkeerd, deze bike rijdt absoluut niet slecht, maar ik had 'm wat speelser verwacht. Daarom dacht ik er een wat langere vork in te steken.