Za 11/02/2012 Assebroek / Brugge :: 3De Polder VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

geertje wrote:Zal de Damse Vaart dragen??? mss onverwacht nog een stukske off-road bij????? :wink:

geertje :wink:
het ziet er niet goed uit wat het schaatsen betreft,
men doet ook de moeite niet om de baan wat sneeuwvrij te maken. Het zou de plaatselijke middenstand nochtans een aardige duit opleveren.

I-Mac, kom je ook of roept de plicht?
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

Vanuit Sijsele zullen we ook met een delegatie aanwezig zijn. Zelf vertrek ik met de fiets richting KTA. Deze keer - mijn eerste keer - zal ik de 50 km. rijden. Afspraak om 9u00 in KTA. Alles zal er hard bijliggen zodat we snel terug zullen zijn. Daarna tijd om eentje te drinken en....daarna gaan schaatsen zeker?
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

alles is klaar en keihard bevroren toch opletten op sommige plaatsen voor ijsplekken maar dit is nu overal zo denk ik . op de gevaarlijkste plaatsen hebben we tapijt gelegd om jullie een iets makkelijker doorgang te bieden.
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker

Post by SLIJKSCHAAP »

HALLO, als dat antislipmatten zijn is dat dik in orde , tot zaterdag rond de middag
henkieboy
Mountainbiker

Post by henkieboy »

klopt het met wat ik hier zie op het forum : assebroek en oedelem , twee buurgemeentes die op dezelfde dag een mtb-rit organiseren ??? #-o #-o #-o
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

Ik zal ook van de partij zijn, tot morgen (hopelijk iets warmer als in sijsele :wink: )
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

henkieboy wrote:klopt het met wat ik hier zie op het forum : assebroek en oedelem , twee buurgemeentes die op dezelfde dag een mtb-rit organiseren ??? #-o #-o #-o
kwestie van de tourtochten te combineren op dezelfde dag, we mogen content zijn dat er in het Brugse zoveel tourtochten worden georganiseerd.
migs
Mountainbiker

Post by migs »

das waar , maar waarom de zaterdag ik kan nooit rijden wegens verplichtingen met mijn kids
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

migs wrote:das waar , maar waarom de zaterdag ik kan nooit rijden wegens verplichtingen met mijn kids
omdat de zondag een heilige dag is cfr Vangeluwe :^o
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

pjer wrote:
spiermassa wrote:ik kom als het geen moddertoestanden zijn :-D :-D :-D .
...en als uwen otto start...
inderdaad want word morgennuchten weer -10.......maar kben der op voorzien nu.....hopelijk 8)
Post Reply