Eindelijk terug een sportieve Toyota en ook eens één die ik echt wel zie zitten: achterwielaandrijving en 2l boxer motor van Subaru
Ultieme (maar helaas onbereikbare) droomwagen blijft voor mij de Porsche 959:

Post by Kristof Huyck »

Post by der quinten »
pzo wrote:ah spek naar mijnen bek deze topic
Hier mijn twee droombakskes:
Heb nog een 1964 kever en een 1961 ragtop kever in restauratie staan.
die rode kever zoek ik na komende zomer te verkopen (zal tegen dan normaal een blauwe zijn)... zou me graag een 914 kopen... of een lefty
Ik vraag mij af waarom mensen altijd denken dat het een replica is. Ik heb in heel mijn leven nog nooit een replica coupe gezien (tenzij op een foto uit zuid-Amerika). 356 is nu trouwens van mijn beste maat en zit een porsche industriemotor in met originele 356 opbouw (dus zenith carbs).der quinten wrote:is die 356 een replica? ik vermoed van wel... niks mis mee trowuens!
polyester of alu carosserie? kever onderstel en karmann ghia motor met n weberke of 2?
pzo wrote:ah spek naar mijnen bek deze topic
Heb nog een 1964 kever en een 1961 ragtop kever in restauratie staan.
die rode kever zoek ik na komende zomer te verkopen (zal tegen dan normaal een blauwe zijn)... zou me graag een 914 kopen... of een lefty
Post by Kristof Huyck »
Vermoedelijk denken ze dat omdat een originele 356 in goede staat wel wat eurootjes waard ispzo wrote: Ik vraag mij af waarom mensen altijd denken dat het een replica is. Ik heb in heel mijn leven nog nooit een replica coupe gezien (tenzij op een foto uit zuid-Amerika). 356 is nu trouwens van mijn beste maat en zit een porsche industriemotor in met originele 356 opbouw (dus zenith carbs).
Post by der quinten »
ding ding ding!Kristof Huyck wrote:Vermoedelijk denken ze dat omdat een originele 356 in goede staat wel wat eurootjes waard ispzo wrote: Ik vraag mij af waarom mensen altijd denken dat het een replica is. Ik heb in heel mijn leven nog nooit een replica coupe gezien (tenzij op een foto uit zuid-Amerika). 356 is nu trouwens van mijn beste maat en zit een porsche industriemotor in met originele 356 opbouw (dus zenith carbs).