Zo 05/02/2012 Hamme-Zogge :: Schelde & Durme VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jpvdg
Mountainbiker

Post by jpvdg »

bedankt aan de toch 250 dappere bikers
die de kou trotseerden
:-D
Ixxel
Mountainbiker

Post by Ixxel »

Eerste keer hier aan de start. Leuk tochtje in winterse sfeer! Goede bevoorrading.
Wel na 5km de grond gekust met als resultaat dikke lip, kaak en knie en een knoert van een blauwe plek. Ma toch uitgereden met wat minder zelfvertrouwen

vooral dat crossparkoertje was leuk om te doen.

Tot volgend jaar!
dadi
Mountainbiker

Post by dadi »

bedankt aan de meneer aan de eerste rav. voor de plastieken zakskes voor mijn zoon zijn voeten. zijn tenen vroren af. toch 55 km gebold nergens problemen behalve op de ijsplek onderaan het vliegeld. die warme thee aan de 2de rav. was meer dan welkom.ze waren inderdaad den boel al aan 't opkuisen maar we hebben ons toch neergezet en van de goeie pannekoeken me een paar leffes genoten.
daan
papegaai
Mountainbiker

Post by papegaai »

Even een antwoord op mountainbiker W84me, we waren de zaal inderdaad al aan het kuisen maar we hebben tot de laatste persoon iedereen vriendelijk bediend met pannenkoek en al wat er nodig was. En door het slechte weer was er ook heel wat minder volk en vermits er nadien nog een feestje was voor andere mensen zagen we er geen graten in om al te beginnen met poetsen
Onze exuses voor het ongemak dat sommige mensen daardoor ondervonden
Mountainbiker
Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic

Post by »

Pfff,wat wil je na een knappe toertocht ? Een verwelkomingsfanfare ?? Voor mij (en ong. 99% van de andere bikers) zat het plezier in de tt hoor,niks van aantrekken.
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

DDT-STAS wrote::cry: :cry: net terug van 5km MTB en daarna met bevrozen pion te voet terug moeten gaan :cry: :cry: Iemand een idee hoe ik dit in het vervolg kan vermijden? :roll:
De chofaazemanne me ne bevroren pion #-o
Mijn bike staat met dit weer altijd voor de verwarming en nog nooit problems gehad

Chek pb
Huffy
Mountainbiker

Post by Huffy »

toevallig niemand de gps?
omdat ik wedstrijd had deze tocht niet kunnen rijden , en deze week in waasmunster en hamme enkele stukken tegengekomen langs waar de tocht liep , ook nog mooi te zien aan de uitgereden sneeuw single tracks :-)
Post Reply