Zo 12/02/2012 Heverlee :: Zoenk Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
redben
Mountainbiker

Post by redben »

Velosport Herent komt met een delegatie om drie op drie te scoren.
Het zal toch nooit zo erg zijn als twee jaar geleden.... Sneeuw en ijstoestanden toen. Hebben dat ook overleefd , dus zullen we dit ook wel halen zeker :-) Tot Zondag
Z.
Mountainbiker
Location: Scott Scale 40; Scott Scale 29 Expert, Scott Scale 970 en ne Zannata-koersfiets

Post by Z. »

2 jaar geleden ben ik na 60 km wel van 't parcours gegaan. 't Begon tegen de middag te dooien en glad te worden. Gevolg: verschillende keren kort na elkaar op mijn bek.

Hopelijk starten we onder nul en blijft het onder nul. Zoals afgelopen weekend. Zalig fietsen is dat.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Zeg Phille, den track van 2012 staat nog op Private ; ik zou is wille zien of ik ergens onderweg kan inpikken.
Hopelijk is derde keer goeie keer, want heb noodgedwongen Huldenberg en Pellenberg al links moeten laten liggen ...
En dus nu zitte we vol mé overmoed en frustratie die we zondag de vrije loop willen laten :bounce:
Oja, is die fietsenparking bewaakt, want kom waarschijnlijk ni mé mijnen ouwe trouwe staale ros :-D
phille
Mountainbiker

Post by phille »

oeps volledig vergeten ... komt vandaag of eerder morgen wel in orde
Eric B
Mountainbiker

Post by Eric B »

ikke met de fiets wrote:Zeg Phille, den track van 2012 staat nog op Private ; ik zou is wille zien of ik ergens onderweg kan inpikken.
Hopelijk is derde keer goeie keer, want heb noodgedwongen Huldenberg en Pellenberg al links moeten laten liggen ...
En dus nu zitte we vol mé overmoed en frustratie die we zondag de vrije loop willen laten :bounce:
Oja, is die fietsenparking bewaakt, want kom waarschijnlijk ni mé mijnen ouwe trouwe staale ros :-D
Ik wist niet dat 'niet uit uw bed geraken' onder 'noodgedwongen' viel ... soit heel wat goed te maken :-p

En ergens inpikken was ik ook aant overwegen ...

Eric B
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Z. wrote:Hopelijk starten we onder nul en blijft het onder nul. Zoals afgelopen weekend. Zalig fietsen is dat.
Een betekenis gegeven aan 'zalig' die niet direct de mijne is. Zomerse toestanden zijn eerder mijn ding, maar dit kun je in februari natuurlijk niet verwachten. Tenzij we met z'n allen ons extra inspannen voor een versnelde opwarming van de aarde. We nemen het zoals het is. Ik wil de deze niet missen ook al kom ik na de jaarlijkse dropping met het traditionele pak friet doorgespeld met allerlei jenevertjes, vast met loden benen aan de start.
DodgeW200
Mountainbiker

Post by DodgeW200 »

Eric B wrote:Ik wist niet dat 'niet uit uw bed geraken' onder 'noodgedwongen' viel ... soit heel wat goed te maken :-p

Eric B
Dikken bal Eric B (inside joke)
+1
phille
Mountainbiker

Post by phille »

er werd ons al verschillende malen per mail gevraagd wat de status is van het parcours. We kunnen daar eigenlijk kort over zijn : zaterdag krijgen jullie een update !
Afgelopen zaterdag is er iemand in de bos gaan rijden en die wist te zeggen dat alles perfect was. Op Facebook zie ik dat Adri toch nog alle dagen zijn toerke doet in den bos, dus ik denk dat hij de meest aangewezen persoon is om een actuele status te kunnen geven.
De voorruitzichten voor het weekend zien er alleszins "normaal winters" uit met zelfs op zondag een dooi
Er is een heel grote kans dat we geen afsputstand zullen kunnen voorzien, maar dat word allemaal zazterdag beslist
Beny
Mountainbiker

Post by Beny »

Afgelopen maandag namiddag gaan toeren in Meerdaal
Parcours is uiteraard perfect
Dun laagje poedersneeuw, waardoor geen vastgereden gladde paden
Harde ondergrond => opletten bij de bevroren sporen uit de "mud periode" 8)

United Bikers Diest zullen uiteraard op deze tocht vertegenwoordigd zijn :bounce: :-D
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

DodgeW200 wrote:
Eric B wrote:Ik wist niet dat 'niet uit uw bed geraken' onder 'noodgedwongen' viel ... soit heel wat goed te maken :-p
Eric B
Dikken bal Eric B (inside joke)
+1
8)
Post Reply