Het zal toch nooit zo erg zijn als twee jaar geleden.... Sneeuw en ijstoestanden toen. Hebben dat ook overleefd , dus zullen we dit ook wel halen zeker
Zo 12/02/2012 Heverlee :: Zoenk Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
Zeg Phille, den track van 2012 staat nog op Private ; ik zou is wille zien of ik ergens onderweg kan inpikken.
Hopelijk is derde keer goeie keer, want heb noodgedwongen Huldenberg en Pellenberg al links moeten laten liggen ...
En dus nu zitte we vol mé overmoed en frustratie die we zondag de vrije loop willen laten
Oja, is die fietsenparking bewaakt, want kom waarschijnlijk ni mé mijnen ouwe trouwe staale ros
Hopelijk is derde keer goeie keer, want heb noodgedwongen Huldenberg en Pellenberg al links moeten laten liggen ...
En dus nu zitte we vol mé overmoed en frustratie die we zondag de vrije loop willen laten
Oja, is die fietsenparking bewaakt, want kom waarschijnlijk ni mé mijnen ouwe trouwe staale ros
- Eric B
- Mountainbiker
Ik wist niet dat 'niet uit uw bed geraken' onder 'noodgedwongen' viel ... soit heel wat goed te maken :-pikke met de fiets wrote:Zeg Phille, den track van 2012 staat nog op Private ; ik zou is wille zien of ik ergens onderweg kan inpikken.
En dus nu zitte we vol mé overmoed en frustratie die we zondag de vrije loop willen laten![]()
En ergens inpikken was ik ook aant overwegen ...
Eric B
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Een betekenis gegeven aan 'zalig' die niet direct de mijne is. Zomerse toestanden zijn eerder mijn ding, maar dit kun je in februari natuurlijk niet verwachten. Tenzij we met z'n allen ons extra inspannen voor een versnelde opwarming van de aarde. We nemen het zoals het is. Ik wil de deze niet missen ook al kom ik na de jaarlijkse dropping met het traditionele pak friet doorgespeld met allerlei jenevertjes, vast met loden benen aan de start.Z. wrote:Hopelijk starten we onder nul en blijft het onder nul. Zoals afgelopen weekend. Zalig fietsen is dat.
- phille
- Mountainbiker
er werd ons al verschillende malen per mail gevraagd wat de status is van het parcours. We kunnen daar eigenlijk kort over zijn : zaterdag krijgen jullie een update !
Afgelopen zaterdag is er iemand in de bos gaan rijden en die wist te zeggen dat alles perfect was. Op Facebook zie ik dat Adri toch nog alle dagen zijn toerke doet in den bos, dus ik denk dat hij de meest aangewezen persoon is om een actuele status te kunnen geven.
De voorruitzichten voor het weekend zien er alleszins "normaal winters" uit met zelfs op zondag een dooi
Er is een heel grote kans dat we geen afsputstand zullen kunnen voorzien, maar dat word allemaal zazterdag beslist
Afgelopen zaterdag is er iemand in de bos gaan rijden en die wist te zeggen dat alles perfect was. Op Facebook zie ik dat Adri toch nog alle dagen zijn toerke doet in den bos, dus ik denk dat hij de meest aangewezen persoon is om een actuele status te kunnen geven.
De voorruitzichten voor het weekend zien er alleszins "normaal winters" uit met zelfs op zondag een dooi
Er is een heel grote kans dat we geen afsputstand zullen kunnen voorzien, maar dat word allemaal zazterdag beslist
- ikke met de fiets
- Mountainbiker
Post by ikke met de fiets »
DodgeW200 wrote:Dikken bal Eric B (inside joke)Eric B wrote:Ik wist niet dat 'niet uit uw bed geraken' onder 'noodgedwongen' viel ... soit heel wat goed te maken :-p
Eric B
+1