Za 04/02/2012 Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Kraura
Mountainbiker

Post by Kraura »

frits motaar wrote:
ps:het filmpje is klaar en in HD te zien is. :bounce:

Spijtig dat uw filmpjes niet mobiel afspeelbaar zijn, op tablet lukt het dus ook niet. Misschien ook op youtube uploaden?
spoorjack
Mountainbiker

Post by spoorjack »

ziezo alles opgeruimd en opgeborgen in de kast tot volgend jaar.

375 bikers en 19 kids mochten we verwelkomen op onze TT. Aan de reacties te lezen hebben ze er geen spijt van gehad om toch de koude te trotseren, al dat positiefs dat je leest, dat doet deugd (ondanks de magere opkomst) daar doen wij het voor. Bij deze bedankt aan alle deelnemers en hopelijk tot volgend jaar.

De Spoortrekkers

PS: Er is nog een kilometerteller gevonden op het parcour, merk= cateye velo 8, de eigenaar kan contact met mij nemen. tel:0478 802 224
Speedy G.
Mountainbiker

Post by Speedy G. »

spoorjack wrote:ziezo alles opgeruimd en opgeborgen in de kast tot volgend jaar.

375 bikers en 19 kids mochten we verwelkomen op onze TT. Aan de reacties te lezen hebben ze er geen spijt van gehad om toch de koude te trotseren, al dat positiefs dat je leest, dat doet deugd (ondanks de magere opkomst) daar doen wij het voor. Bij deze bedankt aan alle deelnemers en hopelijk tot volgend jaar.

De Spoortrekkers

PS: Er is nog een kilometerteller gevonden op het parcour, merk= cateye velo 8, de eigenaar kan contact met mij nemen. tel:0478 802 224
Wel bijzonder jammer van deze erg lage opkomst maar aan het weer kan je jammer genoeg niets veranderen.

Tot volgend jaar.
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

pollewieter wrote:@ frits motaar: alweer een prachtig filmpje en verslag vanuit een idylisch landschap in Balen. Ik hoop dat ik niet teveel in uwe weg gereden heb....(ik was die blauwe voor U op het einde )
Neen hoor,je snelheid was prima,dat zie je op het filmpje hé :wink:
t'is altijd fijn als er "een snelle jongen" voor de lens rijd!!
2chevauxke
Mountainbiker

Post by 2chevauxke »

frits motaar wrote:
pollewieter wrote:@ frits motaar: alweer een prachtig filmpje en verslag vanuit een idylisch landschap in Balen. Ik hoop dat ik niet teveel in uwe weg gereden heb....(ik was die blauwe voor U op het einde )
En aan welke snelheid rijden jullie dan met die spikers? Als dat echt veel sneller is in de sneeuw ga ik er ook kopen.
Wat was je gemiddelde frits?
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

2chevauxke wrote:
frits motaar wrote:
En aan welke snelheid rijden jullie dan met die spikers? Als dat echt veel sneller is in de sneeuw ga ik er ook kopen.
Wat was je gemiddelde frits?
ik heb mijn teller al gewist,ik had 45km en was rond in 2u10min dus even tellen... :lol:
radicalbiker
Mountainbiker
Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets

Post by radicalbiker »

Kraura wrote:
frits motaar wrote:
ps:het filmpje is klaar en in HD te zien is. :bounce:

Spijtig dat uw filmpjes niet mobiel afspeelbaar zijn, op tablet lukt het dus ook niet. Misschien ook op youtube uploaden?
Op mijne mini laptop ook nie. :cry:
G-m@n.
Mountainbiker

Post by G-m@n. »

bij mij wel =D>
rony_rabijns
Mountainbiker

Post by rony_rabijns »

Werken die filmpjes van ons wel mobiel en op de mini laptop?

www.dabbers.be
lvw
Mountainbiker

Post by lvw »

spoorjack wrote:ziezo alles opgeruimd en opgeborgen in de kast tot volgend jaar.

De Spoortrekkers

Niet het meeste deelnemers, maar jullie verdienen wel de wisselbeker voor de best georganiseerde en mooiste wintertocht van het jaar !!!
De singletracks schoonvegen opdat wij veilig kunnen genieten, daar kunnen wij alleen maar mateloos respect voor hebben. =D> =D> =D>
Post Reply