die de kou trotseerden
Zo 05/02/2012 Hamme-Zogge :: Schelde & Durme VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Eerste keer hier aan de start. Leuk tochtje in winterse sfeer! Goede bevoorrading.
Wel na 5km de grond gekust met als resultaat dikke lip, kaak en knie en een knoert van een blauwe plek. Ma toch uitgereden met wat minder zelfvertrouwen
vooral dat crossparkoertje was leuk om te doen.
Tot volgend jaar!
Wel na 5km de grond gekust met als resultaat dikke lip, kaak en knie en een knoert van een blauwe plek. Ma toch uitgereden met wat minder zelfvertrouwen
vooral dat crossparkoertje was leuk om te doen.
Tot volgend jaar!
bedankt aan de meneer aan de eerste rav. voor de plastieken zakskes voor mijn zoon zijn voeten. zijn tenen vroren af. toch 55 km gebold nergens problemen behalve op de ijsplek onderaan het vliegeld. die warme thee aan de 2de rav. was meer dan welkom.ze waren inderdaad den boel al aan 't opkuisen maar we hebben ons toch neergezet en van de goeie pannekoeken me een paar leffes genoten.
daan
daan
Even een antwoord op mountainbiker W84me, we waren de zaal inderdaad al aan het kuisen maar we hebben tot de laatste persoon iedereen vriendelijk bediend met pannenkoek en al wat er nodig was. En door het slechte weer was er ook heel wat minder volk en vermits er nadien nog een feestje was voor andere mensen zagen we er geen graten in om al te beginnen met poetsen
Onze exuses voor het ongemak dat sommige mensen daardoor ondervonden
Onze exuses voor het ongemak dat sommige mensen daardoor ondervonden