Spijtig dat uw filmpjes niet mobiel afspeelbaar zijn, op tablet lukt het dus ook niet. Misschien ook op youtube uploaden?frits motaar wrote:
ps:het filmpje is klaar en in HD te zien is.
Za 04/02/2012 Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
ziezo alles opgeruimd en opgeborgen in de kast tot volgend jaar.
375 bikers en 19 kids mochten we verwelkomen op onze TT. Aan de reacties te lezen hebben ze er geen spijt van gehad om toch de koude te trotseren, al dat positiefs dat je leest, dat doet deugd (ondanks de magere opkomst) daar doen wij het voor. Bij deze bedankt aan alle deelnemers en hopelijk tot volgend jaar.
De Spoortrekkers
PS: Er is nog een kilometerteller gevonden op het parcour, merk= cateye velo 8, de eigenaar kan contact met mij nemen. tel:0478 802 224
375 bikers en 19 kids mochten we verwelkomen op onze TT. Aan de reacties te lezen hebben ze er geen spijt van gehad om toch de koude te trotseren, al dat positiefs dat je leest, dat doet deugd (ondanks de magere opkomst) daar doen wij het voor. Bij deze bedankt aan alle deelnemers en hopelijk tot volgend jaar.
De Spoortrekkers
PS: Er is nog een kilometerteller gevonden op het parcour, merk= cateye velo 8, de eigenaar kan contact met mij nemen. tel:0478 802 224
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Wel bijzonder jammer van deze erg lage opkomst maar aan het weer kan je jammer genoeg niets veranderen.spoorjack wrote:ziezo alles opgeruimd en opgeborgen in de kast tot volgend jaar.
De Spoortrekkers
Tot volgend jaar.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
Neen hoor,je snelheid was prima,dat zie je op het filmpje hépollewieter wrote:@ frits motaar: alweer een prachtig filmpje en verslag vanuit een idylisch landschap in Balen. Ik hoop dat ik niet teveel in uwe weg gereden heb....(ik was die blauwe voor U op het einde )
t'is altijd fijn als er "een snelle jongen" voor de lens rijd!!
-
2chevauxke
- Mountainbiker
Post by 2chevauxke »
En aan welke snelheid rijden jullie dan met die spikers? Als dat echt veel sneller is in de sneeuw ga ik er ook kopen.frits motaar wrote:Neen hoor,je snelheid was prima,dat zie je op het filmpje hépollewieter wrote:@ frits motaar: alweer een prachtig filmpje en verslag vanuit een idylisch landschap in Balen. Ik hoop dat ik niet teveel in uwe weg gereden heb....(ik was die blauwe voor U op het einde )![]()
Wat was je gemiddelde frits?
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik heb mijn teller al gewist,ik had 45km en was rond in 2u10min dus even tellen...2chevauxke wrote:En aan welke snelheid rijden jullie dan met die spikers? Als dat echt veel sneller is in de sneeuw ga ik er ook kopen.frits motaar wrote:Neen hoor,je snelheid was prima,dat zie je op het filmpje hépollewieter wrote:@ frits motaar: alweer een prachtig filmpje en verslag vanuit een idylisch landschap in Balen. Ik hoop dat ik niet teveel in uwe weg gereden heb....(ik was die blauwe voor U op het einde )![]()
Wat was je gemiddelde frits?
-
radicalbiker
- Mountainbiker
- Location: Speci stumpjumper comp en Kuota kurraro asfaltjanetten fiets
Post by radicalbiker »
Op mijne mini laptop ook nie.Kraura wrote:Spijtig dat uw filmpjes niet mobiel afspeelbaar zijn, op tablet lukt het dus ook niet. Misschien ook op youtube uploaden?frits motaar wrote:
ps:het filmpje is klaar en in HD te zien is.
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
spoorjack wrote:ziezo alles opgeruimd en opgeborgen in de kast tot volgend jaar.
De Spoortrekkers
Niet het meeste deelnemers, maar jullie verdienen wel de wisselbeker voor de best georganiseerde en mooiste wintertocht van het jaar !!!
De singletracks schoonvegen opdat wij veilig kunnen genieten, daar kunnen wij alleen maar mateloos respect voor hebben.