Normaal hier ;joske uit breda wrote:Mannen van de organisatie bedankt![]()
![]()
Vandaag bij jullie komen toeren vanuit Breda nadat gisteren mijn cassette / body het af had laten weten in Balen (bevroren). Thuis gisteren alles in orde gemaakt. Geen problemen gehad vandaag en met plezier kunnen toeren. Mij hoed af voor al die vrijwilligers die dit weer hebben waar kunnen maken.
![]()
![]()
Zeker ook voor al die seingevers die stonden op plekken daar waar het nodig was.
![]()
De toer was heel goed te doen in deze sneeuw. Tocht gereden met een temperatuur van-8 graden. Vond het heel vreemd dat ik geen noemenswaardige kou heb mogen ondervinden. Hier nog een babbel over gemaakt tijdens de pauze. Kwam door de droge lucht en daar zit wel wat waarheid in. De kou aan de voeten kwam pas tegen het einde toe en de rest van het lijf ondervond geen last. Dus nogmaals heerlijk genoten vandaag van deze mooie tocht en de volgende keer zeker hier weer present.
Zaten leuke stukken in opgenomen met best veel singletracks die uitgepijlt waren op veel al een klein stukske bos. Goed gedaan mannen Ben benieuwd hoeveel dapperen er vandaag hebben gereden bij jullie???
Waar kan ik de foto's terug vinden die onderweg gemaakt zijn??
http://www.fuji-printshop.nl/Reclame.html