Zo 05/02/2012 Hoogstraten :: Veldtoertocht Hoogstraatse Wiel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Johan-b
Mountainbiker

Post by Johan-b »

joske uit breda wrote:Mannen van de organisatie bedankt =D> =D> =D> Vandaag bij jullie komen toeren vanuit Breda nadat gisteren mijn cassette / body het af had laten weten in Balen (bevroren). Thuis gisteren alles in orde gemaakt. Geen problemen gehad vandaag en met plezier kunnen toeren. Mij hoed af voor al die vrijwilligers die dit weer hebben waar kunnen maken. =D> =D> =D> Zeker ook voor al die seingevers die stonden op plekken daar waar het nodig was. =D> =D> De toer was heel goed te doen in deze sneeuw. Tocht gereden met een temperatuur van-8 graden. Vond het heel vreemd dat ik geen noemenswaardige kou heb mogen ondervinden. Hier nog een babbel over gemaakt tijdens de pauze. Kwam door de droge lucht en daar zit wel wat waarheid in. De kou aan de voeten kwam pas tegen het einde toe en de rest van het lijf ondervond geen last. Dus nogmaals heerlijk genoten vandaag van deze mooie tocht en de volgende keer zeker hier weer present.
Zaten leuke stukken in opgenomen met best veel singletracks die uitgepijlt waren op veel al een klein stukske bos. Goed gedaan mannen Ben benieuwd hoeveel dapperen er vandaag hebben gereden bij jullie???
Waar kan ik de foto's terug vinden die onderweg gemaakt zijn??
Normaal hier ;

http://www.fuji-printshop.nl/Reclame.html
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

goed afgepijlde en georganiseerde tocht, eerst met de fiets tot daar gekomen en in totaal zo'n 65 km gedaan. In het begin haperde m'n fiets wel wat ( stuurde stroef, schakelde niet, remmen vast :D, maar dat was snel over), tegen het einde had ik wel serieus koude voeten. Ik had men voeten nochtans extra ingepakt :)
Familiebiker
Mountainbiker

Post by Familiebiker »

MTB Team De Jachthoorn uit Lichtaart was ook met een delegatie aanwezig.
Weinig of niets aan te merken aan deze tocht.
Bepijling was goed, bevoorrading was goed met lekker warm soepke. warme douches.
Toer was perfect berijdbaar, sneeuw kleefde niet, hier en daar oppassen voor gladheid, maar te doen.
Prachtige winterbeelden, en een heerlijk zonnetje
Hoedje af voor deze organisatie om in deze temperatuur te werken.. Chapeau.....

Bij deze nodigen wij we alvast iedereen uit op onze VTT te Lichtaart op Zo 19/02/2012. Bekijk onze flyer op onze webstek:

http://www.mtbtdejachthoorn.be/
bike smurf
Mountainbiker

Post by bike smurf »

Prachtige tocht! Proficiat aan de organisatie, ik had medelijden met de mensen aan de oversteekplaatsen... hopelijk heeft er niemand z'n vingers of tenen mee verloren door de vrieskou! :lol:
voor enkele sfeerbeelden van de tocht kan je terecht op volgende link: https://picasaweb.google.com/ErwinGysse ... directlink
stresskip
Mountainbiker

Post by stresskip »

Ik kan alleen maar al de positieve reacties van hierboven herhalen.
Dank je wel voor de goede organisatie en verzorging.
Foxhunter
Mountainbiker

Post by Foxhunter »

bike smurf wrote:Prachtige tocht! Proficiat aan de organisatie, ik had medelijden met de mensen aan de oversteekplaatsen... hopelijk heeft er niemand z'n vingers of tenen mee verloren door de vrieskou! :lol:
voor enkele sfeerbeelden van de tocht kan je terecht op volgende link: https://picasaweb.google.com/ErwinGysse ... directlink
Wat toevallig! Wij stonden op de parking naast u (blauwe Xsara) en vinden onszelf terug op de foto bij de ravitaillering...

Mooie sfeerplaatjes!
LeoVS
Mountainbiker

Post by LeoVS »

Proficiat aan de 350 moedigen die de verplaatsing naar Hoogstraten maakten en de VTT gereden hebben. Ik hoop dat ze ervan genoten hebben.

Binnen een paar dagen plaatsen we de foto's die de HWT zelf genomen heeft, op onze website (www.hwt.be). Kan je vandaar ook downloaden.
Zal een berichtje op dit forum laten op het moment dat ze daar beschikbaar zijn.
imre
Mountainbiker

Post by imre »

Hey damens en heren van de organisatie, bendankt voor de goede tocht goede pijlen en bevoorading douche en seingevers. Ik heb me goe geamuseerd in de sneeuw
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Foxhunter wrote:
bike smurf wrote:Prachtige tocht! Proficiat aan de organisatie, ik had medelijden met de mensen aan de oversteekplaatsen... hopelijk heeft er niemand z'n vingers of tenen mee verloren door de vrieskou! :lol:
Wat toevallig! Wij stonden op de parking naast u (blauwe Xsara) en vinden onszelf terug op de foto bij de ravitaillering...

Mooie sfeerplaatjes!
Helemaal mee eens. =D> =D> Als je deze sfeerbeelden weer terug ziet ben je de kou{?) weer snel vergeten. Ik heb de 45 noemenswaardig zonder kouproblemen uit kunnen bollen. Nog geen slippertje gemaakt. Was goed controleerbaar te rijden. En helemaal geen speciale bandjes gestoken.!!

Zal anders gaan worden als er de dooi overheen is gekomen en het terug op vriest.!! Maar dat zien we dan weer wel. Op naar Wuustwezel. Ook altijd een goed verzorgde tocht.!
---jakke---
Mountainbiker

Post by ---jakke--- »

LeoVS wrote:Proficiat aan de 350 moedigen die de verplaatsing naar Hoogstraten maakten en de VTT gereden hebben. Ik hoop dat ze ervan genoten hebben.

Binnen een paar dagen plaatsen we de foto's die de HWT zelf genomen heeft, op onze website (www.hwt.be). Kan je vandaar ook downloaden.
Zal een berichtje op dit forum laten op het moment dat ze daar beschikbaar zijn.
Toppie 8)
Post Reply