Zo 05/02/2012 Hamme-Zogge :: Schelde & Durme VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- moorfretter
- Mountainbiker
Post by moorfretter »
Dikke proficiat aan de organisatie. Zalig tochtje in een winters landschap met een verbazend goed berijdbaar parcour.
Pijlen dik ok, bevoorradingen super!
It was fun!
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Of in noodgevallen : urine is ook warm héandyl wrote:De fiets een nachtje bij de verwarming zetten voor je gaat rijden. Het eventuele vocht in de body zal dan verdampen.DDT-STAS wrote:![]()
net terug van 5km MTB en daarna met bevrozen pion te voet terug moeten gaan
![]()
Iemand een idee hoe ik dit in het vervolg kan vermijden?
Mooi tochtje gedaan op de platgereden paden van het Waasland.Natuurlijk geeft dit sneeuwlandschap een extra dimensie aan elke toertocht (zelfs de saaiste).Heb me (technisch) kunnen uitleven,klassieke Waasmunsterse paadjes meegepikt,goede en verwarmde bevoorrading (microgolf voor de handschoenen!) en bijna constant alleen gereden.
Ook tof was de opsplitsing van de langere afstanden in 5 km , zo kon je naargelang het gevoel een lus meer doen.Goed voor 84km bike-plezier ! (wel een halfuur onder een goede hete douche gestaan nadien
Weinig of geen opmerkingen over een goede toch, tenzij...., na 45 km te hebben gedaan toegekomen om 12u30 (wat toch nie overdreven laat is) en dan een kantine vinden waar ze met 10 man al de tafels zijn aan het opruimen en de vloer kuisen, wel dan is voor mij de lol eraf om er ene te drinken en zijn we direct huiswaarts gereden
Minpunt op een anders leuke tocht
Minpunt op een anders leuke tocht
- Dickie
- Mountainbiker
Voor de langste toer gekozen.
Wsl DDT-STAS zien staan met zijne bevroren body aan dat bergske in het begin?
De tocht zat ook erg goed ineen met talloze splitsingen waardoor iedereen zelf zijn tt-menu kon samenstellen.
De high-lights uit de streek zaten er in, het crossparkoertje nekeer in een wit tapijt, de hellingen in Waasmunster.
Dat bosje in Waasmunster was eens extra uitgewerkt, toch een primeurtje imo.
de afwezigen hadden weeral ongelijk...
Iig goed kunnen uitleven in een mooi sneeuwlandschap.
Wsl DDT-STAS zien staan met zijne bevroren body aan dat bergske in het begin?
De tocht zat ook erg goed ineen met talloze splitsingen waardoor iedereen zelf zijn tt-menu kon samenstellen.
De high-lights uit de streek zaten er in, het crossparkoertje nekeer in een wit tapijt, de hellingen in Waasmunster.
Dat bosje in Waasmunster was eens extra uitgewerkt, toch een primeurtje imo.
de afwezigen hadden weeral ongelijk...
Iig goed kunnen uitleven in een mooi sneeuwlandschap.
ik heb daar ook enkele winters mee gesukkelt, 2oplossingen heb je, je wiel eens binnen doen om te vernieuwen of nieuwe kopen maar iets duurdere kopen, maar beter kwaliteit dan he, ik heb dat direkt voor mijne nieuwe mtb gedaan ze, via van eyck te aalst, EN de tocht was dik in ordeandyl wrote:De fiets een nachtje bij de verwarming zetten voor je gaat rijden. Het eventuele vocht in de body zal dan verdampen.DDT-STAS wrote:![]()
net terug van 5km MTB en daarna met bevrozen pion te voet terug moeten gaan
![]()
Iemand een idee hoe ik dit in het vervolg kan vermijden?
Vanmorgen even getwijfeld maar toch vertrokken,het was inderdaad goed te doen,sommige stukjes even opletten! Voor de rest was het genieten van de sneeuwlandschappen en het toch leuk parcours(misschien bekend maar voor mij nooit niet saai hier in Waasmunster)!Schitterend idee trouwens met die korte lussen zodat je kon kiezen naargelang de konditie van de dag!! Goed gedaan van de organisatie!!