Zo 05/02/2012 Hoogstraten :: Veldtoertocht Hoogstraatse Wiel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Giant Biker
- Mountainbiker
Post by Giant Biker »
tocht overal goe bereidbaar alleen na de soep enkele verschole takken onder de sneeuw en een beetje spoorvorming maar geen grote schuivers jammer voor de organizatie dat er zovelen weg gebleven zijn voor de sneeuw toch moeten ze ook zelf gemerkt hebben dat deze sneeuw vanzelf bereiedbaar was een moedige fotograaf heeft dan vandaag ook nog koud gehad denk ik want na de tocht toch maar ne man of 30 gezien op den apré
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Ook vandaag hier komen rijden en het ging absoluut niet met mijn benen. Totaal geen kracht.
Het parcours daarentegen was erg goed te doen doordat de sneeuw absoluut niet plakt en eerder poeder is.
Seingevers op de gevaarlijke oversteken. Bevoorrading in een schuur dus toch iets warmer dan buiten met alles erop en eraan. Zeer goede bepijling met gele pijlen dus echt goed zichtbaar in de sneeuw. Meer moet dat niet zijn.
Ook deze tocht gedaan op mijn Ice Spikers maar ik denk dat het hier met normale banden ook goed te doen was.
http://connect.garmin.com/activity/147250947
Het parcours daarentegen was erg goed te doen doordat de sneeuw absoluut niet plakt en eerder poeder is.
Seingevers op de gevaarlijke oversteken. Bevoorrading in een schuur dus toch iets warmer dan buiten met alles erop en eraan. Zeer goede bepijling met gele pijlen dus echt goed zichtbaar in de sneeuw. Meer moet dat niet zijn.
Ook deze tocht gedaan op mijn Ice Spikers maar ik denk dat het hier met normale banden ook goed te doen was.
http://connect.garmin.com/activity/147250947
- ---jakke---
- Mountainbiker
- joske uit breda
- Mountainbiker
Post by joske uit breda »
Mannen van de organisatie bedankt
Vandaag bij jullie komen toeren vanuit Breda nadat gisteren mijn cassette / body het af had laten weten in Balen (bevroren). Thuis gisteren alles in orde gemaakt. Geen problemen gehad vandaag en met plezier kunnen toeren. Mij hoed af voor al die vrijwilligers die dit weer hebben waar kunnen maken.
Zeker ook voor al die seingevers die stonden op plekken daar waar het nodig was.
De toer was heel goed te doen in deze sneeuw. Tocht gereden met een temperatuur van-8 graden. Vond het heel vreemd dat ik geen noemenswaardige kou heb mogen ondervinden. Hier nog een babbel over gemaakt tijdens de pauze. Kwam door de droge lucht en daar zit wel wat waarheid in. De kou aan de voeten kwam pas tegen het einde toe en de rest van het lijf ondervond geen last. Dus nogmaals heerlijk genoten vandaag van deze mooie tocht en de volgende keer zeker hier weer present.
Zaten leuke stukken in opgenomen met best veel singletracks die uitgepijlt waren op veel al een klein stukske bos. Goed gedaan mannen Ben benieuwd hoeveel dapperen er vandaag hebben gereden bij jullie???
Waar kan ik de foto's terug vinden die onderweg gemaakt zijn??
Zaten leuke stukken in opgenomen met best veel singletracks die uitgepijlt waren op veel al een klein stukske bos. Goed gedaan mannen Ben benieuwd hoeveel dapperen er vandaag hebben gereden bij jullie???
Waar kan ik de foto's terug vinden die onderweg gemaakt zijn??