Zo 05/02/2012 Koersel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
CyclingDream
Mountainbiker

Post by CyclingDream »

Wie zegt dat de mountainbiketocht door gaat ?

[-o< hopelijk wel he, mooie landschappen dan !

www.gpscyclingtour.be
junior72
Mountainbiker

Post by junior72 »

Ik heb vandaag al pijlen gezien hier in de bossen van Korspel dus zal de tt gewoon doorgaan.
koenvgn
Mountainbiker
Location: Rocky mountain element 999 RSL 2014 - Specialized marathon carbon 29' 2013

Post by koenvgn »

niets van organisatie meer te lezen dus ze zullen wel druk in de weer zijn vermoed ik...
zal m'n NN 2.25 maar op m'n strandbike monteren voor morgen denk ik...
Truus
Mountainbiker

Post by Truus »

Da is nie nodig, laat uw gewone banden maar liggen.
Het is echt te gek in de bos, ben even gaan testen om de benen te :lol: :evil:
Sneeuw blijft nie plakken, ijsbeer zal er morgen ook bij zijn.
Griffon
Mountainbiker

Post by Griffon »

Van afgelasten is er geen sprake, we zijn vandaag inderdaad druk in de weer geweest om alles klaar te zetten.
pijlen hangen als het sneeuwt bleek toch iets lastiger dan anders.

het parcours ligt er nog heel goed bij, overal is het hard en de ijsplekken beperkt, op het militair domein is het soms wel even opletten maar alles is te ontwijken, we hebben geprobeerd de ijsvlaktes zo veel mogelijk zichtbaar te maken en voor de rest is het gewoon onze sporen volgen he 8) .

Denk dat de bevoorrading op 14km nu geen ramp zal zijn, tijd om even op te warmen en het 2e stuk heb je er een pak minder last van, zo hebben we het vandaag ook gedaan.

de Apres is ook uitvoerig getest en goedgekeurd, de mensen van de Molok doen dat goed.

ook nog even vermelden dat er geen fietsafspuitstand is, fietspromo heeft ons deze ochtend verwittigd dat de installatie niet geschikt is voor deze temperaturen, denk trouwens dat de afspuitstand snel in een ijspiste omgetoverd zou worden...

Morgen om 7u gaan we nog eens alles controleren en rond 8u gaat de inschrijving open.

Tot morgen!
looike
Mountainbiker

Post by looike »

Vandaag om 8.30h vertrokken aan de start met ne bikefunner of 7 en we hebben het ons niet beklaagd. schoon tochtje, goede bevoorrading en een prachtig besneeuwd landschap de zondag kan al niet meer stuk.
spijtig van de magere opkomst want de mannen hadden hun best gedaan om er prachtige tocht van te maken. ( de afwezigen hadden ongelijk )

en bij leven en welzijn tot volgend jaar !!!
gertt2005
Mountainbiker

Post by gertt2005 »

inderdaad, erg mooie tocht, vond hem mooier dan Leopoldsburg =D>
plonsita
Mountainbiker

Post by plonsita »

Feit : mooier dan Leopoldsburg
Feit : Minder volk dan Leopoldsburg
Feit : Meer sneeuw dan in Leopoldsburg
Feit : De organiserende club verdient beter
Feit : zag twee loslopende eekhoorntjes met een rugzak en iphone
Feit : Moet stoppen met drugs
Toto
Mountainbiker

Post by Toto »

Tip:Als de organisatie wil dat er volgende keer meer volk komt, moeten ze maar hun toertocht NIET zetten in de winter.
Niet iedereen houd ervan om bij -8 te gaan fietsen.
Wij zijn ook niet gekomen met onze club (HMT) 15 man, omwille van het weer.
hobbit
Mountainbiker

Post by hobbit »

De koude viel eigenlijk wel mee, de eerste km wat koude handen maar nadien waren ze echt warm. Alleen op het einde kreeg ik het koud aan mijn linker voet,maar met dat mooie zonnetje op mijn bolleke vergeet ge dat vlug. En de natuur is natuurlijk ook prachtig , dan denkt ge gewoonweg niet aan de kou. Het was een prachtige tocht met lekkere soep en een prachtig parcours. Ik ben geen profi en ben zelfs niet van mijn fiets gevallen, dus de mensen die niet gekomen zijn hebben een prachtige tocht gemist. Ik kom zeker terug volgend jaar
Post Reply