Za 04/02/2012 Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Vanmiddag om 12 uur beslist om toch te vertrekken richting Keiheuvel. Het was echt genieten van begin tot einde. Deel voor de bevoorrading was prachtig, deel 2 mocht er zeker ook zijn. Ondanks temperaturen tot -8 toch geen last van de koude gehad. Proficiat aan de organisatoren
en respect
voor de mensen die aan de bevoorrading stonden om ons te voorzien van spijs en drank. Zeker tot volgend jaar.
-
pollewieter
- Mountainbiker
Post by pollewieter »
Een mooie tocht gereden (is dit elk jaar) in een fantastisch decor.Het was zeer koud en het parcours was goed te doen.....met ice-spikers dan !Een dikke pluim voor de organisatie om in deze omstandigheden een toertocht te kunnen/willen laten doorgaan !Jammer voor hen dat de opkomst niet groot was voor al het geleverde werk .Ik was in ieder geval blij dat ik gekomen was ;Tot volgend jaar !
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Zaaaalig!!! 86km intens genoten (toch maar met de fiets gekomen
).zoals altijd super parcour, en met de sneeuw en de zon magnifiek
Wat de organisatie betreft.. voortreffelijk van begin tot einde met een geborsteld parcour. Welke organisatie doet hen dit na
X100.
Geen 4 sterren tocht maar volgend jaar een 5 sterren tocht!
even vermelden, goed doorgereden en geen enkele keer geschoven (met gewone banden), om maar te zeggen, de afwezigen hadden dik ongelijk, de organsiatie had meer verdiend.
Geen 4 sterren tocht maar volgend jaar een 5 sterren tocht!
even vermelden, goed doorgereden en geen enkele keer geschoven (met gewone banden), om maar te zeggen, de afwezigen hadden dik ongelijk, de organsiatie had meer verdiend.
- skin
- Mountainbiker
- Location: scott scale 30 orbea hydro 50 cube ltd sl 29 en kuota kebel
jaja ge zijt maar just geweest voor uwe nieuwe fiets te proberen en uw ice spikes te proberen (en begrijp da eindelijk ne echte fietsdavy1976 wrote:Vandaag hier ook de 44 komen doen en tot de conclusie gekomen da ik die ice spikers voor niks heb opgelegd.
Zeer mooi parcours,goede bepijling en bevoorrading ook goed.
Respect voor de organisatie![]()
Spijtig dat de opkomst aan de mindere kant was maar zoals altijd hadden de thuisblijvers ongelijk.
Tot volgend jaar !!!!
Prima tocht ,ne pluim voor die met zijne borstel
!!! Zat wel uitgeblust aan zijne vuurkorf aan de bevoorrading
. Ikzelf was ook uitgeblust omdat mijn drinken bevroren was en zodoende niet kon drinken . Maar diegene die zeggen dat de pijlen goed zichtbaar waren ? Witte pijlen in een wit decor ! Als de man met zijne borstel geen spoor zou getrokken hebben ,zouden er toch wel een paar fout zijn gereden denk ik .
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
en dan zeggen dat wielertoeristen doetjes zijn
(organisatie is een wielertoeristenclub
)
-
Warpy
- Mountainbiker
Man, man, wat heb ik dikwijls aan Alaska ofzo gedacht! Prachtige natuur, perfecte organisatie en heerlijk weertje deze namiddag. Samen met mijne maat 2X de eerste lus (één lange single-track) gereden. Voor degene die twijfelen over de staat van het parcours: 42km in 1u54. En dat allebei met ne crosser zonder spike-banden... Tot volgend jaar!
- forrest
- Mountainbiker
prachtig gewoon, het parcour en de organisatie. ik ben ook van thuis vertrokken en aangepikt op het 2de deel, aangekomen aan de keiheuvel een cola'ke gedronken, want een drinkbus gaat nu toch niet, met de vries. en dan kwam het leukste stuk nog. aan de bevoorrading dacht ik, ik heb nog tijd, ik doe dit eerste stuk nog eens opnieuw. ik had geluk dat de bevoorrading nog niet dicht was en kon ooknog wat drinken. ik was met de crossfiets, zonder profiel banden, om maar te zeggen dat het niet glad was. en ik heb goed kunnen vlammen, alleen als je op de weg kwam, was het opletten geblazen, maar in het bos was het zalig. geen last gehad van de kou en het was steeds tussen de -8 en -10°. ik had thuisgekomen toch 80 km