Za 04/02/2012 Sijsele :: De acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stumpjumpertje
Mountainbiker

Post by stumpjumpertje »

Vanuit Assebroek vertrokken, beetje koud gehad, in totaal 40 km gereden maar toen waren de voeten echt bevroren en heb ik terug huiswaards gekeerd... was wel een mooie rit!!!
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

toch maar in Ieper gebleven...iets te gevaarlijk op de weg...sorry
breydelzoon k
Mountainbiker

Post by breydelzoon k »

deze ochtend om negen uur gestart voor de omloop van de 27km.
Tot aan bevoorrading de pijlen gevolgd nadien tot oedelemberg gereden en wegens de kou rechtstreeks naar start. Het was echt wel te koud vandaag - 12°c is er wel over . Gehoord dat enkelen in de problemen zijn gekomen door de temperatuur maar er al terug boven op waren en konden mee helpen in de bar. Parcours was 100% off-road. Hopelijk volgende week wat aangenamere temperaturen voor onze eigen polder vtt . Nu is het vrouwtje bezig aan haar ritje in de sneeuw richting Sijsele.
Groeten breydel K en tot volgende week op onze polder vtt .
*Bartman*
Mountainbiker

Post by *Bartman* »

Ook vanuit Assebroek vertrokken om 8u. In Ryckeveldebos afgeslaan naar huis met net 50 km op de teller.

Goeie bevoorrading met heerlijke, warme soep.

Marcievus heeft de eerste 5km meegereden en daarna zijn body doorgetrapt en moeten terugkeren. Jammer, dan maar alleen verder gereden.

Alles was goed berijdbaar. 1 keer tegen de vlakte gegaan bij hele grote bevroren plas met sneeuw op waar nog niemand was over gereden. Deze lag net in een bocht. Gelukkig zonder erg. Leuke rit met waterzonnetje.

Ik had warme zooltjes in mijn schoenen gedaan die zogezegd 5u opwarmen. Het eerste uur lekker warme voetjes gehad maar daarna altijd maar kouder. Uiteindelijk heeft het wel een beetje geholpen.

Tot deze zomer!!
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

alles was klaar ,koude kan mij niet deren maar......auto dacht er anders over.....baterij luizeplat,dus er nie geraakt ,3u moeten wachten op touring(pas op die mannen doen hun werk waarvoor dank);nu bezig een nieuwe batterij te monteren .dus spijtig genoeg daar nie geraakt ,hopelijk tot volgend jaar.
Kees de Hollander
Mountainbiker

Post by Kees de Hollander »

Ben rond 10.00 gestart inderdaad toch twee maal moeten stoppen om de handen warm te slaan daarna nog wel koude voeten gehad maar het was te doen.

Helaas een klein stukje parcoer gemist en juist daar moet de bevoorading geweest zijn gelukkig aan de finich een heerlijk broodje met soep.

Was al met al toch mooi om eens in de witte wereld te fietsen
Nu nog maar hopen op de Elfstedentocht volgende week
Christ D.
Mountainbiker

Post by Christ D. »

Best fris deze morgen (-12) , met de velo naar de start gereden en daar de 47 gereden. Schoon parkoer zoals gewoonlijk. Ik vond alles best veilig te rijden. Nergens noemenswaardig in de problemen gekomen. Tot volgend jaar.

85 km gereden in deze omstandigheden , nooit smaakte een warme chocomelk zo goed :-D
profi
Mountainbiker
Location: Lynskey Ridegeline SS, Salsa spearfich , On one inbred SS

Post by profi »

Op laatste moment beslist om deze TT te rijden , omstreeks 13 u vertrokken met een heerlijke zon in het gezicht , met men singlespeed was het ideaal om op temperatuur te komen , leuke rit zoals altijd :-)
klazoid
Mountainbiker

Post by klazoid »

Vanmorgen om 9u30 ofzo vertrokken richting Sijsele. Eenmaal er warmte in de handen zat ging alles gezwind. Eén smerig stukje beetje voorbij Donk dacht ik waar het een ijsvlakte was onder het sneeuw door enkele bevroren plassen :) Ter hoogte van LTI ook op de baan één strook die spiegelglad was waar ik gewoon van het wegdek gleed door de kromming van de baan. Thuis aangekomen met 85km nadat ik Ryckevelde nog tweemaal reed. Doordat er geen wind was waren dit nagenoeg betere omstandigheden dan wanneer het +5° zou zijn met regen...
BERT 123
Mountainbiker

SUPER

Post by BERT 123 »

de 27 gereden zonder problemen. Nog nooit zo weinig aarde gezien. Organisatie en bepijling waren super. dan nog niet te spreken over de overheerlijke soep. Tot volgende rit. PLN- Taem
Post Reply