Za 04/02/2012 Balen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
jinba ittai
Mountainbiker

Post by jinba ittai »

Ik heb het ook overleefd.
Prachtig decor om in rond te fietsen.
Vertrokken rond kwart na 11, op de Keiheuvel inderdaad geen pijlen moeten volgen, dat vrijgemaakt spoor wees de weg.
Het stuk tot de bevoorrading 2 keer gereden, het soepke bij elke stop deed deugd en dan het tweede deel er nog bij gedaan. Totaal goed voor 66,8km en 3,5 uur sneeuwpret :drunk:
De titel van 'Spoortrekker van het jaar' mogen ze geven aan de gast die 15km van het parcours vrijgemaakt heeft #-o Aan de bevoorrading hebben ze me verteld dat die om 7u vertrokken is met een nen borstel en ne stok met een plaatje betonplex. En inderdaad, ik ben die iets na 12 uur tegengekomen op dat fietspad waar we een paar keer over reden, na een km of 12.
En de kou viel eigenlijk nog mee, zo rond de middag en in de zon toch :roll:
Ief
Mountainbiker

Post by Ief »

Josser wrote:
Supernaut wrote:
kevx wrote:, alleen last gehad van de kou bij vertrek, effe na de bevoorrading en bij het naar huis rijden.

61,5 km was toch genoeg met dees temperaturen....
M.a.w. eigenlijk héél de tocht kou gehad !
Spijtig , want dit zijn de mooie TT's .

Blij dat ik met deze temperatuur lekker ben thuis gebleven .
Eerlijk? Ge hebt de wintertocht van het jaar gemist. :lol:

morgen herkansing in Koersel
Speedy Pinegel
Mountainbiker

Post by Speedy Pinegel »

Ben vandaag ook afgekomen vanaf ham met de fiet en moet zeggen wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb. In totaal bijna 80 km afgelegd. Nog maar bij de inschrijven had ik al door dat dit een organisatie is die er voor gaat en bij het vertrek zelf werd dit onmiddellijk bevestigd! Wat hebben zij moeite gedaan er toch een mooie tocht van de maken! Alles mooi geborsteld en aangeduid, zeer duidelijke afpijling (wat niet gemakkelijk is met dit weer!), een eenvoudige maar goede bevoorrading met een paar vuurmanden om even op te warmen (moet wel zeggen dat ik daar nu zelf wel geen behoefte aan had :)).
Zoals je hoort al bij al niks als lof over de organisatie en kan maar zeggen dat de mensen die thuis zijn gebleven voor het weer, er toch spijt mogen van hebben!
Ah ja ik heb dus niks koud gehad vandaag, enkel even koude tenen!

Volgend jaar zeker weer van de partij!
Proficiat aan de organisatie, hier zet ik mijn klak voor af!
ridley-man
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed R (Rohloff) & Stevens CX & Canyon Exceed

Post by ridley-man »

Vanmiddag ook gereden. 2x het stuk van de Keiheuvel gereden. Prachtige toer om te biken. Chapeau voor de kerel die het sneeuwvrij heeft gemaakt! De kou viel al bij al goed mee. Enkel een beetje last gehad aan de tenen. Al bij al zeer blij dat ik geweest ben. De afwezigen hadden zeker ongelijk. Het decor om in te rijden was zeer mooi. Denk er zelfs aan om morgen dit rondje terug 2x te gaan rijden. Pijlen heb je immers niet nodig. Nogmaals chapeau voor de inrichters. M'n Rohloff bolde super in de koude!
frits motaar
Mountainbiker

Post by frits motaar »

IK BEN DAAR OOK GAAN RIJDEN IN DAT MOOIE WINTERLANDSCHAP EN HEB DAT NATUURLIJK OP FILM,MAAR DAT IS PAS KLAAR TEGEN MORGEN;
IK PLAATS HIER NOG WEL EEN LINK :bounce:
Noah
Mountainbiker

Post by Noah »

RESPECT VOOR DE ORGANISATIE !!!!

Ben blij dat ik ben gaan fietsen.
Noah
Mountainbiker

Post by Noah »

RESPECT VOOR DE ORGANISATIE !!!!

Ben blij dat ik ben gaan fietsen.
joske uit breda
Mountainbiker

Post by joske uit breda »

Jongens Jongens wat ben ik jaloers op die mannen die deze tocht helemaal hebben kunnen fietsen.!!! :wink: :wink: Ik was van het verre Breda naar hier toegekomen om hier van de schitterende tocht te genieten.Helaas heeft het niet lang mogen duren. :evil: :evil: Mijn vrijloop was bevroren geraakt en kon dus geen meter meer trappen. Dit was na 6 km !!! Jammer!!!
Had mijn fiets toch een hele week binnen gezet!! Want ja, dit had ik al eerder meegemaakt.!!! Maar helaas. Thuisgekomen alles gedemonteerd en zo mogelijk al het vocht verwijderd!! Morgen maar eens proberen of ik de toer in Hoogstraten(wat dichter bij Breda ligt) kan uit toeren!! :-) :-) Volgende keer maar op herhaling in Balen e.o. Moet lukken dan. :-) Voor alle thuisblijvers; jullie hebben wat gemist mannen. Voor de persoon die dat hele stuk heeft geborsteld;; Petje af!!!! en verdient een gouden veger. =D> =D> =D>
davy1976
Mountainbiker

Post by davy1976 »

Vandaag hier ook de 44 komen doen en tot de conclusie gekomen da ik die ice spikers voor niks heb opgelegd.
Zeer mooi parcours,goede bepijling en bevoorrading ook goed.
Respect voor de organisatie =D>
Spijtig dat de opkomst aan de mindere kant was maar zoals altijd hadden de thuisblijvers ongelijk.

Tot volgend jaar !!!!
barcafan
Mountainbiker

Post by barcafan »

ik ben ook komen rijden vandaag .
wat een mooi tochtje .
de organisatie mag van mij een dikken pluim opsteken .
bijna de hele tocht zogoed mogelijk sneeuwvrij gemaakt . =D> =D> .
de koude ; tja daar heb ik niet veel van gemerkt . heb eigenlijk geen kou gehad .
enkel mijn drinken is de camelbag was na een 3 km al bevroren en toen moest ik nog aan de tt beginnen .
de tocht zelf . ST aan de lopende band .
zeer goed afgepijld . de pijltjes waren goed zichtbaar . met hier en daar zelfs een lint .
de BV was in orde . lekkere soep . enkel spijtig dat de wafel bevroren waren . maar dat heeft met de koude te maken .
nadien nog met de fiets terug naar huis en een lekkere warme douche .
tot volgende jaar .
Post Reply