Zo 05/02/2012 Pellenberg :: Hoogste Punt Veldtoertocht / Edi
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
En de Clement??perre wrote:Tzal koud zijn maar kom toch samen met de ware en misschien nog andere de sasbikers vertegenwoordigen
Grtzz
Daar ik morgen niet kan, vanmiddag de 54 km gereden. Op een paar stukken na, Lubbeek-Malendries en achterkant van het ziekenhuis, is het goed te doen mits de nodige voorzichtigheid. Prachtig parcours. Voor 99% perfect afgepijlt, zelfs ijsplekken staan aangegeven. Alleen na de helling van Chartreuzebos 2 geen pijlen gezien en een stuk verkeerd gereden. Aan de reacties te merken van de wandelaars aldaar - we zitten in hooglinden en hier zijn er veel die zich boven een biker verheven voelen -vermoed ik dat de pijlen verwijderd zijn want toen we terug keeerden ze ook niet gevonden, gelukkig hadden we een plannetje bij. Voor de rest geen problemen gehad met de bewegwijzering. Prachtige TT, alleen spijtig dat ik hem morgen niet kan rijden.
Bedankt, Dwigger, voor de mooie samenvattingDwigger wrote:Daar ik morgen niet kan, vanmiddag de 54 km gereden. Op een paar stukken na, Lubbeek-Malendries en achterkant van het ziekenhuis, is het goed te doen mits de nodige voorzichtigheid. Prachtig parcours. Voor 99% perfect afgepijlt, zelfs ijsplekken staan aangegeven. Alleen na de helling van Chartreuzebos 2 geen pijlen gezien en een stuk verkeerd gereden. Aan de reacties te merken van de wandelaars aldaar - we zitten in hooglinden en hier zijn er veel die zich boven een biker verheven voelen -vermoed ik dat de pijlen verwijderd zijn want toen we terug keeerden ze ook niet gevonden, gelukkig hadden we een plannetje bij. Voor de rest geen problemen gehad met de bewegwijzering. Prachtige TT, alleen spijtig dat ik hem morgen niet kan rijden.
Morgenvroeg gaan er opnieuw voor dag en dauw een paar bikers op pad om de ontbrekende pijlen opnieuw op te hangen ('t is elk jaar hetzelfde daar in Hoog-Linden
Verder nog een belangrijke mededeling: er zal GEEN afspuitstand zijn.
(Groot risico op bevroren installaties en ijsgevaar op de weg rondom school, met alle gevolgen vandien).
ai en mijne vlo is nog ne gekuist van vorige weekbulls68 wrote:Bedankt, Dwigger, voor de mooie samenvattingDwigger wrote:Daar ik morgen niet kan, vanmiddag de 54 km gereden. Op een paar stukken na, Lubbeek-Malendries en achterkant van het ziekenhuis, is het goed te doen mits de nodige voorzichtigheid. Prachtig parcours. Voor 99% perfect afgepijlt, zelfs ijsplekken staan aangegeven. Alleen na de helling van Chartreuzebos 2 geen pijlen gezien en een stuk verkeerd gereden. Aan de reacties te merken van de wandelaars aldaar - we zitten in hooglinden en hier zijn er veel die zich boven een biker verheven voelen -vermoed ik dat de pijlen verwijderd zijn want toen we terug keeerden ze ook niet gevonden, gelukkig hadden we een plannetje bij. Voor de rest geen problemen gehad met de bewegwijzering. Prachtige TT, alleen spijtig dat ik hem morgen niet kan rijden.
Morgenvroeg gaan er opnieuw voor dag en dauw een paar bikers op pad om de ontbrekende pijlen opnieuw op te hangen ('t is elk jaar hetzelfde daar in Hoog-Linden)
Verder nog een belangrijke mededeling: er zal GEEN afspuitstand zijn.
(Groot risico op bevroren installaties en ijsgevaar op de weg rondom school, met alle gevolgen vandien).
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Kan iemand de gps track van de 54km doormailen aub? Ben er niet geraakt en had niet enkel met de sneeuw te maken. Heb er zelfs spijt van dat ik er niet geraakte.
Je mag het mailen naar gunther.tips@telenet.be. Alvast bedankt
Je mag het mailen naar gunther.tips@telenet.be. Alvast bedankt