Zo 05/02/2012 Pellenberg :: Hoogste Punt Veldtoertocht / Edi
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Zijn er banden buiten spikes aan te raden om te rijden in de sneeuw? Momenteel heb ik nobby nic vooraan en rocket ron achteraan allebei 2.25 liggen. Is dit te doen?
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
Over schwalbes mag je al een kruis makenSpeedy Pinegel wrote:Zijn er banden buiten spikes aan te raden om te rijden in de sneeuw? Momenteel heb ik nobby nic vooraan en rocket ron achteraan allebei 2.25 liggen. Is dit te doen?
De GEAX & CONTI winterbanden zijn TOP..
Grtz
HBP
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Maakt dit zoveel verschil?Speedy Pinegel schreef:
Zijn er banden buiten spikes aan te raden om te rijden in de sneeuw? Momenteel heb ik nobby nic vooraan en rocket ron achteraan allebei 2.25 liggen. Is dit te doen?
Over schwalbes mag je al een kruis maken
De GEAX & CONTI winterbanden zijn TOP..
Grtz
HBP
- Haibikepower
- Mountainbiker
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Nobby Nic volstaat perfect voor mij in de sneeuw en op het ijs. Je moet wat trager en voorzichtiger rijden, maar het is ideaal om uw techniek aan te scherpen. 't moet niet altijd even gemakkelijk zijn :)
Vanmorgen de laatste verkenningen gedaan.
Het parkoers ligt er al bij al nog redelijk goed bij. (geen voet aan de grond moeten zetten). Ik heb op Nobby Nics gereden
Een paar ijsplekken, maar die zijn goed aangeduid met een gevaarsbord.
Voor de rest, hier en daar wat bevroren sporen in het bos met een laagje sneeuw erover. Wees dus voorzichtig!!
Tot morgen, en vooral geniet van de zon en de sneeuw !!!
Het parkoers ligt er al bij al nog redelijk goed bij. (geen voet aan de grond moeten zetten). Ik heb op Nobby Nics gereden
Een paar ijsplekken, maar die zijn goed aangeduid met een gevaarsbord.
Voor de rest, hier en daar wat bevroren sporen in het bos met een laagje sneeuw erover. Wees dus voorzichtig!!
Tot morgen, en vooral geniet van de zon en de sneeuw !!!