Iedereen precies toch idee om iets later te vertrekken :). Ik had normaal tegen 11 uur daar geweest, maar zal toch maar ongeveer 1 uur zijn.
Zal toch een paar graden verschil maken en misschien zijn er dan nog wat meer paden en tracks zichtbaar :).
Za 04/02/2012 Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
- rony_rabijns
- Mountainbiker
Post by rony_rabijns »
De Dabbers komen ook af met een kleine delegatie.... het zal hopelijk mooie beelden opleveren.
www.dabbers.be
www.dabbers.be
- peerke1967
- Mountainbiker
- Location: Canyon Exceed CF SLX , Pinarello Dogma 65.1 Custom Build
Post by peerke1967 »
Ik twijfel nog altijd.
Ben een uurtje geleden efkes met de fiets naar de bakker geweest.
Handen waren ijskoud als ik terug thuis was.Altijd al mijn probleem geweest die koude handen. Iemand misschien een tip i.v.m handschoenen. heb er al wat geprobeerd ma niks hielp tot nu toe.
Momenteel hier -10,5°C dus ga nog efkes wachten voor ik de knoop doorhak. De goesting blijft, fietskleren heb ik al aan

Ben een uurtje geleden efkes met de fiets naar de bakker geweest.
Handen waren ijskoud als ik terug thuis was.Altijd al mijn probleem geweest die koude handen. Iemand misschien een tip i.v.m handschoenen. heb er al wat geprobeerd ma niks hielp tot nu toe.
Momenteel hier -10,5°C dus ga nog efkes wachten voor ik de knoop doorhak. De goesting blijft, fietskleren heb ik al aan
- kevx
- Mountainbiker
Na wa twijfelen deze morgen toch maar vertrokken en heb er geen spijt van, alleen last gehad van de kou bij vertrek, effe na de bevoorrading en bij het naar huis rijden. Viel al bij al goe mee...
Heel schone tocht en de sneeuw maakte het af! Op sommige plaatsen was het precies of de strooidienst over de singletracks was gekomen? Of is de organisatie met den borstel op pad geweest
61,5 km was toch genoeg met dees temperaturen....
Heel schone tocht en de sneeuw maakte het af! Op sommige plaatsen was het precies of de strooidienst over de singletracks was gekomen? Of is de organisatie met den borstel op pad geweest
Deze namiddag de 44 km gefietst. Niettegenstaande de vrieskou , viel dit zowel in de keiheuvel als in het gedeelte naar Gompel best mee.Ik was de 145° die het vertrek nam, en ik heb het gemakkelijkste parcours gereden sinds jaren. Je moest niet naar pijlen kijken, het was duidelijk zichtbaar hoe het parcours liep. Ik kan enkel zeggen dat de afwezigen ongelijk hadden, en aan de organisatoren met al hun medewerkers, een dikke merci, voor al het werk dat er geleverd is. Ik zou de borstelaar wel een miniatuurborsteltje cadeau doen, om op zijn schaouw te zetten,hij heeft dit verdiend.
M.a.w. eigenlijk héél de tocht kou gehad !kevx wrote:, alleen last gehad van de kou bij vertrek, effe na de bevoorrading en bij het naar huis rijden.
Spijtig , want dit zijn de mooie TT's .
Blij dat ik met deze temperatuur lekker ben thuis gebleven .
- kevx
- Mountainbiker
Kou bij vertrek van thuis uit, tijdens de tocht niks last, alleen na de bevoorrading omda ge dan effe stilsta eeeeeehSupernaut wrote:M.a.w. eigenlijk héél de tocht kou gehad !kevx wrote:, alleen last gehad van de kou bij vertrek, effe na de bevoorrading en bij het naar huis rijden.
Wat was me dat een meevaller zeg! Na de sneeuwellende van gisteren zag ik m'n MTB-weekendje al een beetje in duigen vallen. De organisatie heeft dan maar besloten om het ganse parcours te borstelen (moet zeggen dat ik enkel in de Keiheuvels ben gebleven, en deze dus 2x gereden). Pijlen volgen hoefde niet, gewoon de veegsporen en klaar. Wel net voor de bevoorrading tegen een lage tak geknald, zoals in de stripverhalen heb ik even sterretjes gezien, maar niets meer. Nogmaals het grote nut van een goede helm bewezen.
Proficiat organisatie, sympathieke mannen ook.

Proficiat organisatie, sympathieke mannen ook.
Eerlijk? Ge hebt de wintertocht van het jaar gemist.Supernaut wrote:M.a.w. eigenlijk héél de tocht kou gehad !kevx wrote:, alleen last gehad van de kou bij vertrek, effe na de bevoorrading en bij het naar huis rijden.