gardameer
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Edlisjas
- Mountainbiker
Wij gaan dit jaar voor het derde opeenvolgende jaar naar het gardameer, wel voor het eerst met de mountainbike. Eerste jaar malsecine, vorig en dit jaar limone. Vorig jaar hotel Ideal, dit jaar ( 30/07 tem 08/08 ) hotel Leonardo da Vinci. Ik vind het gardameer een ideale bestemming, niet te ver (niet afhankelijk van mogelijke stakingen in de luchtvaartsector) goed te doen met de auto en vriendelijke mensen.xuomi wrote:Is er iemand die zo rond 23 juni naar het garda meer gaat?
En lekker etenEdlisjas wrote:Wij gaan dit jaar voor het derde opeenvolgende jaar naar het gardameer, wel voor het eerst met de mountainbike. Eerste jaar malsecine, vorig en dit jaar limone. Vorig jaar hotel Ideal, dit jaar ( 30/07 tem 08/08 ) hotel Leonardo da Vinci. Ik vind het gardameer een ideale bestemming, niet te ver (niet afhankelijk van mogelijke stakingen in de luchtvaartsector) goed te doen met de auto en vriendelijke mensen.xuomi wrote:Is er iemand die zo rond 23 juni naar het garda meer gaat?
- Edlisjas
- Mountainbiker
Inderdaad, hotel is all in... dat zal weer kin kloppen worden om de extra kilos eraf te krijgen nadien.gilbo wrote:En lekker etenEdlisjas wrote:Wij gaan dit jaar voor het derde opeenvolgende jaar naar het gardameer, wel voor het eerst met de mountainbike. Eerste jaar malsecine, vorig en dit jaar limone. Vorig jaar hotel Ideal, dit jaar ( 30/07 tem 08/08 ) hotel Leonardo da Vinci. Ik vind het gardameer een ideale bestemming, niet te ver (niet afhankelijk van mogelijke stakingen in de luchtvaartsector) goed te doen met de auto en vriendelijke mensen.xuomi wrote:Is er iemand die zo rond 23 juni naar het garda meer gaat?
Wij gaan van 30/6 tot 4/7 naar Saalbach-Hinterglemm en aansluitend tot 14/7 naar Torbole. Allezn in mei ga ik ook al een week zennebettes wrote:8 juli zijn we daarxuomi wrote:Is er iemand die zo rond 23 juni naar het garda meer gaat?
...... En dan in oktober ook nog een weekske tijdens de Bike Extreme