Za 04/02/2012 Ingooigem :: 16de Omloop Vlaamse Ardennen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
poupain
Mountainbiker

Post by poupain »

zal morgen ochtend alvast enkele sporen trekken in het feeerieke landschap ge zult schoon kunnen volgen waar ik op mijn kl*** gestekt ben #-o [-X en daarna bv 3 bevolken brrr dan toch liever op de fiets
Sweeber
Mountainbiker

Post by Sweeber »

normaal gezien komen we met enkele krierecrossers deze bevroren wegen berijden :bounce:
Kris VW
Mountainbiker

sneeuw

Post by Kris VW »

Lekker laagje sneeuw. Zijn de pijltjes al afgeveegd... Vannacht door de kabouters?
't wordt de max, morgen, beetje biken, beetje schaatsen. Nie pleuen!!
Yvegem, here we come.
Freddie Rakettie
Mountainbiker

Post by Freddie Rakettie »

Kzal er ook de eerste keer bij zijn in Inooigem. :bounce: Ksta echt te springen om te vertrekken. Na het lezen van de commentaren heb ik er echt zin in. Zal tijdens de rit beslissen of ik 55 of meer rij. Kheb me laatst in Kemmel laten verleiden de 65 km te rijden en kwam mezelf tegen. Bobijntje was op. :oops: Probeer toch het maximum eruit te halen in het landschap vd Kluisberg en Kwaremont. Breng een moatje mee om me bij te staan alst wa misloopt. [-o<
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Heb veel zin om af te komen, maar voor ik de verplaatsing van Oostende doe zal ik eerst afwachten hoe de wegen erbij liggen. Als de weg en parcour goed berijdbaar zijn kom ik in de namiddag nog af.

Heeft ook geen zin om van Oostende te komen als parcour niet goed berijdbaar is.

Ik ben blij dat ik glij maar toch niet voor 70km aan een stuk.

Dus als er iemand van de organisatie morgen nog iets kan posten ivm parcour, kom ik af.
lowflyer
Mountainbiker

Post by lowflyer »

Ik ben van de partij !
Dorine
Mountainbiker

Post by Dorine »

We hebben zonet met zijn allen de laatste voorbereidingen afgewerkt en zijn er volledig klaar voor.
De schepen van Kluisbergen, de boer die aan de passage van de 55-70km woont, net na de Rampe beloofde dat er deze avond en nacht nog gestrooid zal worden, zodat de slechtere stukken op de 55-70(aangeduid) toch berijdbaar zijn. :lol:
Morgenvroeg om 7u verkennen 3 bikers het volledige parcours, mocht het nodig zijn dan kunnen we nog stukjes knippen en plakken.
Rij verstandig en hou rekening met de andere bikers [-o< [-o<
De start is circa 4.5 km van de afrit Deerlijk en is goe bereikbaar :oops:
Geniet van het ...zonnetje en het prachtige... winterlandschap :lol: :lol:
Tot dan :bounce:
GECKO
Mountainbiker

Post by GECKO »

Kan er dit jaar helaas niet bij zijn. Al jaren hier in de modder komen ploeteren en keek al uit naar een ijseditie. :(

Ooit eens bij diepvriestemperaturen in Hulste gereden en toen serieus op mijn smikkel gevallen. Gevaarlijk als je met hoge snelheid door het veld vlamt en plots in een bevroren groef blijft steken. Of een bocht te snel nemen met een ijsplek. Doet nog altijd pijn als ik eraan terug denk... :-?

Gij weze gewaarschuwd!!!
zwiebertje
Mountainbiker

Post by zwiebertje »

Het ziet er buiten fantastisch uit deze morgen.......achter glas......
alleen denk ik dat ge uw dik skipak zult moeten aandoen..........
en zo'n Russische beren-muts-hoed i.p.v. een valhelm??? #-o
k'Zou zeggen rijdt tegen de middag dan is't opgewarmd naar -5°i.p.v.-15°C? :roll:
Emanuello
Mountainbiker

Post by Emanuello »

Net terug thuis van deze TT en het was zaalig!
Vanmorgen omstreeks 8.30 gestart en met een temp. van -13,5 ( garmin edge 800 ).Koud maar kwas voorbereid dus echt afzien met pijnlijke handen en voeten zat der nie in. Ik woon in anzegem zelf dus het parcours was gekend, int begin redelijk wat road maar door de sneeuw heb ik practisch de hele voormiddag een off-road gereden! twas echt zaalig. Een beetje voor de 2de BV is menne maat naar huis gekeerd ( te veel feesten na zen examenperiode #-o ) en heb ik alleen de 55 verder afgewerkt. vandaar begon het klimwerk. de klimmen waren goe te doen buiten die ene , na de kwaremont, een offroad afdaling en dan direct terug naar boven. daar naar boven lag een giga ijsplek waar ik toch wel effe getsold heb om derover te geraken.
Chapeau aan de mannen die de BV's bemannen, een hele dag in de koude staan...
hoedje af! Leuke TT , goe in elkaar gestoken en super weer!

PS , denk maar eens om een zomer editie te starten ook :D
Post Reply