Als je toch wat grip wilt in het bos dan kan je altijd met wat colson-bandjes/zipties je banden meer grip geven!
http://www.dutchbikeco.com/_blog/Dutch_ ... pocalypse/
Za 04/02/2012 Balen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
zou zeker jammer zijnSpeedy G. wrote:Als het zo bezig blijft, denk ik dat ik morgen de verplaatsing niet maak en hier lokaal maar een tochtje in elkaar steek.
Jammer maar helaas.
het is zoals LOWIE zij SPROOKJES-achtig
en toch een leuke tocht
leg je ice spikers en je kan zonder problemen de asfalt stroken aan ;speedyG
-
Speedy G.
- Mountainbiker
Heb geen schrik van de MTB maar wel van de verplaatsing naar ginder met de auto. Veel zal dus van de wegen hier lokaal afhangen.dg-trek wrote:zou zeker jammer zijnSpeedy G. wrote:Als het zo bezig blijft, denk ik dat ik morgen de verplaatsing niet maak en hier lokaal maar een tochtje in elkaar steek.
Jammer maar helaas.
het is zoals LOWIE zij SPROOKJES-achtig
en toch een leuke tocht![]()
leg je ice spikers en je kan zonder problemen de asfalt stroken aan ;speedyG
Schrik is ook niet het juiste woord maar we moeten het gevaar niet gaan opzoeken zelfs met winterbanden.
- CyclingDream
- Mountainbiker
Post by CyclingDream »
-
Speedy Pinegel
- Mountainbiker
Post by Speedy Pinegel »
Ik zal er zijn. Het mag dan al niet al te warm zijn en sneeuw liggen, maar wel een zonnetje erbij morgen. Maakt het altijd aangenamer. De sneeuw zorgt ook voor wat meer techniek training en dan zijn we maar wat voorzichtiger hé. Gewoon rocket ron vanachter en nobby nic vanvoor, allebei 2.25 en op +/- 2 bar en we overleven dat wel :).