Met de fiets naar het werk

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

Mojobiker wrote:Buff losjes voor uw mond proberen te hangen zodat de uitgeademde lucht makkelijk weg kan maar de wamrte toch even blijft hangen.

Straks terug in de sneeuw? Zie er al naar uit :)
fuck fuck vergeten mijn spijkerband te monteren :(
dacht dat het pas morgen ging sneeuwen.

str.
Streets
Mountainbiker
Location: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf

Post by Streets »

amai
schuif en slibberwerk
stomme auto's die over het fietspad rijden, tuinharken moesten ze met hun portiertje doen.

maar dan toch veilig thuisgeraakt, open haardje doen branden en een Dobbel palm opengedaan.
succes aan iedere WW'er.

Streets
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Ik was deze morgen ook met de fiets naar Brussel maar toen ik om 15:00 u de sneeuwvlokken zag naar beneden dwarrelen, heb ik rap alles ingepakt en ben ik vertrokken; de auto's reden redelijk traag maar de sneeuwvlokken vlak in mijn gezicht gaven me een slecht gevoel; ik was toch content dat ik mijn huisje zag en heelhuids thuisgekomen ben.
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Is het te doen met gewone brede mtb banden? Moet straks de nacht op en zou graag met de mtb rijden.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

BeeMeRke wrote:Is het te doen met gewone brede mtb banden? Moet straks de nacht op en zou graag met de mtb rijden.
het grote verschil is den donker; je hebt wel veel minder verkeer maar als je een zeer goed licht hebt en het is niet te ver, misschien wel haalbaar. Of eens uitkijken naar sneeuwbanden (misschien wel veel geld voor enkele dagen per jaar).
Mister No Chaïn
Mountainbiker

Post by Mister No Chaïn »

BeeMeRke wrote:Is het te doen met gewone brede mtb banden? Moet straks de nacht op en zou graag met de mtb rijden.
Zeker te doen. Ik ben daarnet met mijn hybride van het werk terug gekomen, ging zonder veel problemen. En daar liggen dan maar smalle toppenbandjes op. 1 keer wou mijn voorwiel naar rechts terwijl ik rechtdoor wou, maar dat geschil is ter plekke geregeld :P
Mc Mudface
Mountainbiker

Post by Mc Mudface »

Het was vandaag zeer goed te doen nog. Hopelijk blijft het nog even goed liggen, maar ik vrees dat het snel gaat aanvriezen.
polletje
Mountainbiker

Post by polletje »

ook goed thuisgeraakt. big apple vooraan en nobby nick achter . beetje slippen en ijskoude wind.
schwammie
Mountainbiker

Post by schwammie »

Helft van de druk van m'n schwalbe marathons afgelaten en sporen maar. Grootste uitdaging wordt morgenochtend, na een nachtje vriezen. :-?
Keep it cool.
Streets
Mountainbiker

Post by Streets »

druk aflaten, als jeje niet zeker voelt.
dat helpt, maar iets harder trappen.

Str.
Post Reply