Za 04/02/2012 Sijsele :: De acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
nandino
Mountainbiker

Post by nandino »

acrobiker wrote:Ga de bike's in mijn remorque steken want me zoon zaag me oren af om zaterdag te rijden,en ma zeggen dat koud ga zijn.
Krijg dan als antwoord;als je rapper stampt krijg je het rapper warm en da van een 11jarige pfffffff.
Trouwens ik heb me deze week lid gemaakt bij de fietsbond(vbr vlaanderen) maar vrees dat ik tegen zaterdag nog geen lidkaart zal ontvangen hebben,hoe moet ik dat dan oplossen aan de kassa.
normaal kun je een kaart afdrukken via de site die voorlopig kunt gebruiken tot je je eigen kaart hebt. En je zoon heeft wel gelijk hé :wink: :wink:
den peet
Mountainbiker

Post by den peet »

acrobiker wrote:Ga de bike's in mijn remorque steken want me zoon zaag me oren af om zaterdag te rijden,en ma zeggen dat koud ga zijn.
Krijg dan als antwoord;als je rapper stampt krijg je het rapper warm en da van een 11jarige pfffffff.
Trouwens ik heb me deze week lid gemaakt bij de fietsbond(vbr vlaanderen) maar vrees dat ik tegen zaterdag nog geen lidkaart zal ontvangen hebben,hoe moet ik dat dan oplossen aan de kassa.
Als de betaling gebeurd is kan je een voorlopige vergunning van de vwb/vbr site downloaden
ps: de ghostbikers zullen er ook zijn
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

Vandaag de laatste dag voor onze rit!

Er is nog veel werk te doen, maar we gaan op tijd klaar zijn!

Deze middag de laatste privestukken en het bos ryckevelde en het militair domein uitpijlen!

Deze avond zullen wij alle exacte info kunnen geven!
Nu schijnt de zon hier (maar het is berekoud!)

Tot de - acht van sijsele :P :P :P
Wacky Racer Bontempi
Mountainbiker

Post by Wacky Racer Bontempi »

De Wacky's zullen aanwezig zijn, tot morgen :-D
debiker
Mountainbiker

Post by debiker »

ploppertje wrote:Vandaag de laatste dag voor onze rit!

Deze middag de laatste privestukken en het bos ryckevelde en het militair domein uitpijlen!

waarom zeggen ze berekoud ? heeft ne beer dan koud of maakt die ne beer da koud weer :wink:
K'zal er zijn tot morgen :P :P :P ook al heeft de beer koud 8)
Brugse Racer
Mountainbiker

Post by Brugse Racer »

acrobiker wrote: Trouwens ik heb me deze week lid gemaakt bij de fietsbond(vbr vlaanderen) maar vrees dat ik tegen zaterdag nog geen lidkaart zal ontvangen hebben,hoe moet ik dat dan oplossen aan de kassa.
Via de site kan je een blad afdrukken met de gegevens van je lidmaatschap. Met dat blad kan je je korting bekomen bij de organisatie.
let wel: Om in te loggen en het blad af te drukken zal je doorverwezen worden naar deze site http://www.vlaamsewielrijdersbond.be/, dat is omdat de VBR hieronder valt. Login-gegevens zou je moeten gekregen hebben via mail na je inschrijving.
Succes.
berendrieske
Mountainbiker

Post by berendrieske »

ploppertje wrote:Vandaag de laatste dag voor onze rit!

Update weerbericht: momenteel schijnt de zon wat minder en 0 graden. De beer is verdwenen uit ryckevelde.
birdy1979
Mountainbiker

Post by birdy1979 »

Depa eeklo komt bibberen in Sijsele :-)
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

Alles is uitgepijld. Deze morgen heel vroeg de eerste 30 kilometer verkend. Hier en daar nog een pijltje bijgehangen. Daarna alles in Ryckevelde bepijld. De aantrekkende temperaturen en de wind die heel wat minder is dan de dagen ervoor zorgde ervoor dat ik het te warm had =D> . Met 3 onderlijvekes en 2 koerstruien boven op elkaar is dit niet moeilijk hé? Momenteel begint het hier zachtjes te sneeuwen. Als dit zo verder gaat zal je morgen kunnen fietsen in een idyllisch landschap. Ooit vorig jaar in Knokke gereden in de verse sneeuw en nog nooit zoveel plezier gehad. Maar eer het zover is zal er nog veel moeten vallen.
weegschaaltje
Mountainbiker

Post by weegschaaltje »

ja de cubebiker zal er ook zijn,Sijsel das altijd goed !!
Post Reply