RDHF 24/06/2012

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
MNG
Mountainbiker

Post by MNG »

Dat wordt minimaal 20% meer rijsttaart oppeuzelen.
No problem 8)
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

mariska vd pijnacker wrote: Mogen we dan concluderen dat het 'gemakkelijke' gedeelte op de Hoge Venen wordt ingekort? En een hoger aantal hoogtemeters?
Zoals het nu op tafel ligt wordt dat stuk een 3 à 4 km korter, maar 't zit vooral anders in elkaar (na de bevoorrading van 2011 wordt een volledig ander parcours genomen richting valleien van de Pouhon en Bayehon nabij Longfaye)
Aantal hoogtemeters gaan niet veel veranderen, maar dat wordt nog gecheckt (nu liefst niet :lol: )
Sunn Xtreme
Expert

Post by Sunn Xtreme »

dat 'makkelijk' gedeelte is inderdaad makkelijk bij droog weer... bij regen, en zeker als het al een hele tijd regent, vervloek je tot en met.
De veengrond zuigt aan als gek :)
Magura
Mountainbiker
Location: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand

Post by Magura »

lowie wrote: Aantal hoogtemeters gaan niet veel veranderen, maar dat wordt nog gecheckt (nu liefst niet :lol: )
Mag ik, mag ik :bounce: :bounce: ?

Zjuust terug van nét geen 12 uur GR'en in de Ardennen ... de Lupine heeft weer z'n dienst bewezen ... episch, episch 8) .
lowie
Mountainbiker

Post by lowie »

Magura wrote:
lowie wrote: Aantal hoogtemeters gaan niet veel veranderen, maar dat wordt nog gecheckt (nu liefst niet :lol: )
Mag ik, mag ik :bounce: :bounce: ?

Zjuust terug van nét geen 12 uur GR'en in de Ardennen ... de Lupine heeft weer z'n dienst bewezen ... episch, episch 8) .
Jaja, voor U is't "nu liefst WEL" :lol:
Je hebt meel !
en niet te lang meer wachten, want het begint stilaan minder diepvries te worden
Post Reply