Za 04/02/2012 Sijsele :: De acht van Sijsele

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Mr-Michel
Mountainbiker

Post by Mr-Michel »

als ik de moed kan samenrapen om in die koude te gaan rijden zoals vandaag kom ik zeker af, maar kga alsinds eerst weer moeten opgewarmd graken! man man man MO KOED
W.T.C.OOTJE
Mountainbiker

Post by W.T.C.OOTJE »

Vandaag helpen uitpijlen, en dit op de koudste dag van het jaar....brrrr. De privéstukken werden uit respect en dankbaarheid voor de eigenaars, nog overgelaten. Deze worden pas op het laatste moment bepijld. Het belooft zaterdag niet veel warmer te worden dan vandaag. De wind zal volgens de laatste berichten wel gaan liggen zodat de gevoelstemperatuur een pak hoger zal liggen dan vandaag. En...als je hard genoeg doorfietst krijg je toch snel warm :lol: .
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker

Post by SLIJKSCHAAP »

Geen probleem , we doen een jenever in onze drinkbus hé.
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

Ja nog een nachtelijk tekstje:

Morgen gaan we het parcours nog eens verkennen ('t is maar om het goed van buiten te kennen :P :P :P )

Morgenavond of ten laatste vrijdag zullen wij de exacte afstanden publiceren; We kunnen alvast zeggen dat het niet ver van de beloofde afstanden (27;37 en 47 km) zal zijn :-D :-D

Zaterdag zal ook het parcours uithangen in de turnzaal en eveneens de exacte afstanden (%off-road; % kasseien; de afstand tot de bevoorrading, enz...)

We zien er alvast naar uit :bounce: :bounce: :bounce:

Hier de link van de foto's van het uitpijlen van woensdag:

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... a4a1ca0570

Kleed je maar warm en het zal wel gaan!!!
Vergeet vooral je MTB niet voor te bereiden op de koude (body...) #-o #-o #-o
wilddog
Mountainbiker

Post by wilddog »

De Ieperse Platte tubisten zullen ook aanwezig zijn
marcievus
Mountainbiker

Post by marcievus »

ploppertje wrote:Vergeet vooral je MTB niet voor te bereiden op de koude (body...) #-o #-o #-o
kun je me vertellen hoe we dat juist moeten doen zodat ik niet met een bevroren body ga staan? #-o #-o #-o #-o
superffan
Mountainbiker

Post by superffan »

marcievus wrote:
ploppertje wrote:Vergeet vooral je MTB niet voor te bereiden op de koude (body...) #-o #-o #-o
kun je me vertellen hoe we dat juist moeten doen zodat ik niet met een bevroren body ga staan? #-o #-o #-o #-o
Vooral zorgen dat die droog is, en voor alle zekerheid een busje "slot free" meenemen, als je toch pech hebt dan doe je daar wat van dien brol op en het probleem is opgelost.
ploppertje
Mountainbiker

Post by ploppertje »

marcievus wrote:
En opletten als je je stalen ros op een fietsrek of dergelijke plaatst, want met de snelheid van de auto en de koude en als hij niet ingeduffeld is => bevroren...

Maar we leven op goede hoop. We zijn nog volop aan't uitpijlen en we zijn nog niet bevroren.
De wind zal zaterdag 2-3 Bft zijn, dus minder dan vandaag.
Het einde is stilletjesaan in zicht...

Morgennamiddag de privestukken en ryckevelde bos en het militair domein en 's nachts... om 's morgens vroeg klaar te staan om jullie te ontvangen! :-D
migs
Mountainbiker

Post by migs »

mijne drinkbus zal ik vullen met koffie zo heb ik lekker warm :^o 8-[
en mijn cliks op mijn skiboots
acrobiker
Mountainbiker

Post by acrobiker »

Ga de bike's in mijn remorque steken want me zoon zaag me oren af om zaterdag te rijden,en ma zeggen dat koud ga zijn.
Krijg dan als antwoord;als je rapper stampt krijg je het rapper warm en da van een 11jarige pfffffff.
Trouwens ik heb me deze week lid gemaakt bij de fietsbond(vbr vlaanderen) maar vrees dat ik tegen zaterdag nog geen lidkaart zal ontvangen hebben,hoe moet ik dat dan oplossen aan de kassa.
Post Reply